2008年4月10日 星期四

愉快假期第二天 ~ 八時間網球場

四月五日係夏季聯賽第一場﹐有份出場真好呢 :)

早上約了朋友係城門谷打了兩個鐘 Single, 我地都係搓下波﹐不過 single backhand 出奇地好 :P 覺得今日狀態都不錯呢﹐打完波去食D野就回家hei 一陣。

hei 完四點就上到番我地主場荃景網球場 join gathering. 打了幾場 Double 熱下身﹐感覺還不錯,雙打 partner 都話我今日 ok :P

到六點了﹐夏季聯賽第一場下正式開始﹐先由兩位隊友打了兩場 single. 佢地都打得唔錯呢﹐我都要加油啊。七點左右我 gei 第一場 double 正式開始﹐今次對手D波都好 stable, 我地打到 2:1 原本有個 break point , 不過把握唔到﹐打成 2:2, 之後我地比較多 unforce error, 所以第一場 2:6 敗走。不過最唔滿意係對方亂 call 分﹐我有幾球 smash 明明 on line ga ma , 佢又 call out, 激死我ar, 又有一球超斜開波ace in ga, 個球仲係 game point 來.... 不過今場我又好 enjoy wow, 最少打了好多靚波﹐有 smash, 有 volley, 有靚靚開波﹐又有 passing shot, 都不錯ga,  正反手都打左D靚波。仲有最開心最開心就係好多隊友打氣﹐多謝 好友打氣同支持 gei 說話 :) 多謝您地啊﹐哈哈﹐仲有我喜歡個D人浪打氣 XD。打完第一場雙打﹐休息了一小時後就到第二場雙打﹐今場對手D波快左好多﹐其中一個仲係左手球員﹐我仲食左佢一個超 斜ace, 我地發揮比第一場好D﹐不過又係輸在多 unforce error, 最後 3:6 僅輸一個發球局落敗。不過唔緊要ga, 隊友﹐我地下一場可打好D﹐Cheers Up!!!!!!!!!   打完波我地一班人就去了一間叫霸王山莊食晚飯﹐最後我地居然食了成 30+ 咁多碟﹐超勁 :P D野食味道唔錯﹐恃飲椰汁波羅又好得 :))

假期第二天 8 小時 網球 + 30+ 碟 確係爽。 第三天仲精彩﹐因為約了朋友晨早去影相﹐呢個影相日仲正﹐好多驚喜 ﹕P

Preview 下先la











3 則留言 :

  1. 大家都打得好好,要繼續加油

    回覆刪除
  2. D相好靚呀!
    [版主回覆05/09/2008 15:54:00]多謝妳啊﹐妳隻喵喵好得意﹐我都有養貓貓 ga

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。