2010年6月28日 星期一

悠遊 澳門 (2) 賭場亂咁遊

吃飽就落番賭場果邊四圍遊下 又繼續巴士三文治
可能唔識搭﹐但覺得D巴士都會停好多個站﹐明明唔係好遠路﹐不過總得巴士係會行晒區入面D 路

新葡京



新舊葡京對照 



永利對出﹐有好多影友放晒腳架影相﹐冇拎腳架又冇長鏡只好手持影番張 @@




永利酒店




時間來到o岩o岩好﹐有表演睇







入到去商場有野睇



呢個之前係啊SO 飲食節目有介紹 ﹐就係吉祥樹啦﹐上面係十二生肖﹐下面係星座﹐加埋燈光﹐真係好靚ga



呢個表演每半小時一次呢 去到半夜兩點 @@



首先上面十二生肖先行打開 ﹐播放科幻圖案



跟住就到呢盞大燈下降



下面星座半球體打開﹐吉祥樹升上來呢﹐成棵都係金色的




慢慢升上來 ﹐這個 show 都不錯﹐不過成日都抬頭望上去﹐加埋要影相﹐睇到條頸都緊晒啊 XD



睇完四圍行下﹐後來睇番書原來永利入面﹐除左吉祥樹﹐仲有富貴龍 >。<  走寶啦....................


入左去 MGM 參觀下﹐見到都好多賭檯都冇人呢 @@ 澳門太多賭場啦﹐加上對內地客落去澳門有所限制。大家都冇興趣賭﹐所以行去 MGM 內園﹐呢度佈置到好世界杯 ^^







正門的巨大獅子﹐ 睇完獅子有D朋友想回酒店﹐我地有幾個朋友想行多一陣﹐因為都係十一點多﹐不用咁早回酒店呢 @@



我又跟 行多一陣就見到觀音像﹐晚空下的觀音像﹐配合氹仔夜景﹐真不錯呢



科學館﹐比香港型好多啊

之後我地繼續向漁人碼頭果邊行﹐不過太夜﹐都熄晒燈﹐於是我地去左金沙樓下搭車﹐D冷氣超勁﹐連室外停車地方都感到涼意。我地 total 五個人﹐原來要坐兩架的士先回到酒店ga。

不過超好彩
﹐一行到的士站就見到存五人的士﹐澳門大部份都係 四人的士﹐五人的士全澳門唔過十五架ga, 聽朋友講好似都有七人的士﹐不過應該更少@@
真係 lucky 呢



回到酒店﹐諗諗明日行程﹐事關有幾個朋友想自由活動﹐因為令一邊佢地想留係氹仔shopping 下同食下水蟹粥﹐遊覽名勝佢地  mama 地﹐所以想遊覽名勝 gei  朋友們就想分開行﹐晚上先 join  埋一起吃飯 ^^

明日暫定呢條 PATH





6 則留言 :

  1. 氹仔XD 係唔係真係有呢個地方架~好好笑TIM~哈 =) 我都想去MACAU呀~我都未去過~/3\
    [版主回覆06/29/2010 21:30:00]真係有 GA 唔係水氹﹐一個好大的地方來呢﹐多住宅同酒店 未去過就要去下啦﹐短程一至兩天﹐澳門都唔錯﹐就算唔賭都 OK GA﹐食下野﹐行下都不錯

    回覆刪除
  2. 七人車黑的很少的,但好似只可以載五人,
    有時見到D人一支公坐一架大黑的真係有少少浪費......
    永利的富貴龍早排壞左拎左去維修,依家已經整返好,昨天我帶兩個女去睇龍龍,佢地俾條龍嚇到叫住話要返屋企......事實上佢真係整到D氣氛好鬼恐怖,又行雷又噴煙,條龍雙眼又紅色好鬼得人驚.......
    如果你行過去萬利(永利新開的另一間賭場酒店),大堂接待處有一個大缸養滿了水母呢.......
    [版主回覆06/29/2010 21:38:00]咁得意 GA 七人車只可以載五人 @_@’‘’ 咁不如叫五人車﹐不過我覺得五人車同四人車冇分別呢 我上番佢地網﹐先知原來有富貴龍 @@ 就咁睇圖﹐都覺得條龍好真, 加上聲音同燈光﹐掛唔之得會嚇雜妳兩個囡囡啦 @@ 我估富貴龍比吉祥樹更吸引﹐只好下次再睇呢 原來永利對面叫萬利 @@ 下次有機會去看下先 thx for info ar ^^

    回覆刪除

  3. 喜歡呢張相呀
    [版主回覆06/29/2010 21:32:00]多謝啊 不過唔係太知呢盞燈有可意思 @@ 同棵樹唔係太夾 @@

    回覆刪除
  4. 我都有看這個大樹表演。永利更好似曾經試過舉行雜技表演呢~
    你有沒有去新濠天地﹖那裡的免費天幕表演很精彩呀~
    [版主回覆07/01/2010 12:38:00]雜技表演 我估應該係開幕時助下興 @@ 呢D大酒店 + 賭場都多呢D 野吸引遊客呢 我冇去新濠天地 啊 >_< 原來有免費天幕表演ga, 我只知新濠有 MJ 手套

    回覆刪除
  5. 而家澳門變了好多.完全唔同晒.
    [版主回覆07/01/2010 12:36:00]我又好少去﹐應該話酒店同賭場多左好﹐觀光地方就差不多呢

    回覆刪除
  6. 澳門夜景都唔錯, 夜景科學館仲型仔 tim!
    [版主回覆07/05/2010 01:54:00]澳門夜景靚 ga 因為好多好靚gei 賭場同酒店 係啊﹐科學館 夜景同日景都正﹐是關設計真係得﹐加埋起係海附近 @@

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。