2010年12月3日 星期五

夢を奏でる - 第二章 -偷師學藝 (上 )



十二月 頭 大 近 事 事 件 就 係 緊 係 久 石 讓 大 神  來 港 表 演 ﹐ 七 月 預 售 時冇 買 到 ......... 註 定 冇 得 睇  >_<‘’ 慘 到 想 死 





早 幾 日 買 飛 睇 明 年 年 頭 網 球 比 賽 ﹐ 早 早 去 到 大 會 堂 排 隊 ﹐ 十 時 城 市 售 票 網 買 飛 ﹐ 八 點 半 已 經 去 到 ﹐ 事 關 要 幫 多 幾 位 朋 友 買 ﹐ 不 容 有 失 又 要 買 好 位 
﹐ 不 過 大 會 堂 已 經 排 了 十 多 人 ﹐ 有 冇 搞 錯 啊  =_=‘’’’  


我 已 經 比 十 點 開 售 早 好 多 啦 ﹐ 睇 番 份 頭 條 ﹐ 見 到 伊 健 CONCERT 2011開 售 (當 時 睇 錯 ﹐ 應 該 係 優 先 信 用 CARD﹐ 未到 CITYLINE)﹐ 咁 我 見 大 會 堂 咁 多 人 ﹐ 咪 9秒 9飛 去 昆 利  LOR﹐ 貪 佢 新 地 址 好 隔 涉  (宜 傢 家 私 果 棟 BUILDING﹐ 即 係 由 火 車 站 落 天 橋 )﹐ 跑 到 去 再 衝 埋 上 去 昆 利 音 樂 沙 田 分 陀 
﹐ YEAH!!!!!! 門 口 未 有 人 等 ﹐ 咁 我 咪 排 第 一
﹐ 正 當 我 想 回 氣 與 斷 氣 之 際 ﹐ 保 安 阿 強 走 埋 來 ﹐呢 度 唔 排 得 隊 GA
﹐  問 我 係 唔 係 買 演 唱 會  @_@‘’‘ (當 時 還 以 為 係 伊 健 CONCERT 2011)﹐ 我 話 我 來 CITYLINE 買 網 球 比 賽 GEI﹐ 咁 勞 煩 你 由 三 樓 "六" 番 落 地 面
。 。 。 。 。 有 同 事 會 指 引 排 隊 位 置  (地 面 果 兩 位 ﹐ 頭 先 我 PASS 佢 地 ﹐ 話 聲 我 知 ﹐ 唔 水 我 跑 到 上 三 樓 先 叫 番 我 落 去 


>_< 我 跑 得 好 辛 苦





去 到 排 隊 的 地 方 ﹐ 已 經 有 七 個 人 係 我 前 面 =_='' ﹐ 有 兩 個 仲 係 比 我 快 幾 秒 .... U_U''


距 離 十 點 開 售 還 有 成 粒 鐘 ﹐ 再 睇 番  頭 條 先 知 伊 健 唔 係 今 日 開 售 ﹐ 咁 邊 位 開 演 唱 (大 家 都 用  FB﹐ 電 話 SMS﹐ 密 密 針 密 密 打  ﹐ 完 全 冇 任 何 線 索 X_X’‘ ) ﹐ 到 正 式 買 飛 ﹐ 已 經  OVER 三 十 個 人 有 多 ﹐ 係 我 前 面 D 人 ﹐ 其 實 我 都 估 到 大 部 份 都 唔 係 買 網 球 ﹐ 原 來 佢 地 係 買 何 CC 係 十 二 月 的 演 唱 會 
佢 地 好 勁 ﹐ 大 手 大 手 咁 買 。 。 。 。


一 次 買 十 張  (MAX 每 人 限 買 的 數 )﹐ 誠 惠  $4500 / 3800﹐ 聽 到 個 職 員 話 買 到 第 一 二 行 係 得 排 第 一 果 位 人 兄 先 買 到 , 因 為 我 排 第 八 ﹐ 見 前 面 D CONCERT 戰 況 好 鬼 激 烈 ﹐ D飛 好 似 倒 水 ﹐ 去 得 好 快 ﹐ D人 好 似 唔 洗 錢 咁 搶 D 飛 ﹐ 有 冇 咁 勁 ar .........................


由 十 點 開 售 到 我 排 隊 買 飛 ﹐ 足 足 成 十 五 分 鐘 =_=’‘ 好 彩 最 後 都 俾 我 買 到 想 買 的 位 置


照 大 家 排 隊 的 功 力 ﹐ 久 石 讓 大 神  GEI 飛 ﹐ 睇 來 真 係 要 通 頂 訓 街 先 買 到 啦 ......






講 番 明 日 的 表 演 比 賽 ﹐ 係 有 一 日 我 無 意 去 圖 書 館 還 書 經 過 大 會 堂 睇 到 的 ﹐ 原 來 有 中 學 組 ﹐ 不 過 已 經 MISS 左 啦 ﹐ 只 好 睇 小 學 生 啦  

我 覺 得 好 多 小 學 生 可 以 好 勁 ﹐ 參 加 比 賽 就 一 完 會 訓 練 有 素 ﹐ 加 上 咁 鬼 死 平 ﹐ 比  一 碟 叉雞飯  +凍 奶 茶 還 要 平 啊 ﹐ 仲 洗 諗
﹐ 比 起 大 神 D 飛 (炒 價 已 經  OVER 40 碟 太 興 叉雞飯 
)﹐ 反 正 以 我 呢 D BB班水 準 GEI 學 生 ﹐ 都 分 唔 到 ﹐ 都 係 浪 費 左 D飛 。

小 朋 友 D 歌 曲 唔 會 好 難 (我 估 XDDDDD)﹐ 但 又 會 好 好 聽  WOW ﹐ 所 以 一 定 學 到 野 的 ﹐ 期 待 明 日 偷 師 學 藝



10 則留言 :

  1. 久石讓~~@@咁熟既??小提琴大師黎架可? =.='你都估到佢地唔係同你買嗰D飛啦~ 洗咩咁急跑黎跑去姐....傻仔黎架!!XDDD 學完返黎記得教我呀~哈哈哈哈哈哈哈 =)
    [版主回覆12/04/2010 11:24:00]基 本 上 所 有 宮 崎 俊 D音 樂 都 由 佢 包 辦 的  全 區 咁 多 個  CITYLINE﹐ 加 埋 ONLINE﹐ 同 時 發 售 ﹐ 就 算 我 前 面 係 買  CONCERT﹐ 不 過 其 它 飛 都 可 以 去 得 好 快 GA﹐ 有 一 年 我 係 中 環 大 會 堂 排 隊 ﹐ 前 面 真 係 有 幾 位 人 兄 大 手 咁 買 網 球 飛 ﹐ 去 到 我 買 飛 果 時 ﹐ D位 已 經 唔 太 好 啦 ﹐ 妳 都 冇 話 唔 驚  @_@’‘ 哈 哈 ﹐ 冇 計 啦 ﹐ 我 想 買 到 好 位 ﹐ 係 要 俾 D汗 水 先 得 ﹐ 一 陣 買 唔 到 D 好 位 就 唔 好 啦 ﹐ 自 己 就 話 傘 ﹐ 幫 朋 友 們 買 ﹐ 都 想 買 到 好 位 俾 大 家 呢  我 都 係 偷 下 師  XDDDDD D 小 朋 友 都 好 叻 叻 ﹐ 拉 得 好 合 拍 同 好 聽

    回覆刪除
  2. 久 石 讓 大 神  
    個名都已經型啦!
    [版主回覆12/04/2010 11:19:00]嘻嘻﹐ 咁 佢 係 音 樂 界 又 真 係 超 勁 ﹐ 絕 對 係 神 級  啦   WAKAKA 大 神 係 我 加 上 去 的 ﹐ 尊 敬 音 樂 上 的 貢 獻  ^^

    回覆刪除
  3. 大相.....................
    [版主回覆12/04/2010 11:16:00]呢 個 係 獵 戶 座 啊 ﹐ 好 天 的 話 ﹐ 係 秋 冬  最 易 見 到 的 星 座 ﹐ 基 本 上 晚 上 八 至 十 時 抬 頭 向 東 面 就 好 易 見 到 的 ﹐獵 戶 座由 好 多 粒 光 高 的 星 星 組 成 的 

    回覆刪除
  4. 香港地連買飛都咁困難!!!!!!!!!!
    [版主回覆12/04/2010 11:17:00]唉 ..... 係 現 在 多 左 人 炒 飛 LOR﹐ 原 本 冇 咁 緊 張 都 搞 到 要 搶 咁  =_=‘’‘ 好 似 之 前 清 明 河 上 ﹐ 咁 鬼 多 飛 都 要 排 幾 粒 鐘 係 知 >_<

    回覆刪除
  5. 段TimeScapes Rapture 好好睇呀!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆12/04/2010 11:15:00]係 啊 ﹐ 真 係 超 正 ﹐ 拍 輯 果 個 真 係 超 強 ﹐ 加 埋 音 樂 真 係 冇 得 頂 ﹐ 滿 分 啊

    回覆刪除
  6. 森里, 你好啊 !  banner張相好特別好靚, 看來你的拍攝技術不錯耶 !
    [版主回覆12/06/2010 23:12:00]晚 上 好 啊 ﹐ 嘻嘻﹐ 我 都 喜 歡 呢 張 星流跡  ^^ 影 星 拍攝技術還 在 練 習 中 呢 

    回覆刪除
  7. WOW)WOW)))))))大相好靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆12/06/2010 23:11:00]係 啊 ﹐ 張 星 軌 我 都 滿 意 啊 ﹐ 不 過 只 用 了 半 小 時 左 右 ﹐ 不 過 朋 友 們 要 落 山 吃 飯  >_< 所 以 不 完 美 的 星 流 跡  U_U’‘’ 只 好 再 找 時 間 再 戰 大 霧 山

    回覆刪除
  8. 最怕排隊.咁辛苦才買到飛
    [版主回覆12/07/2010 00:42:00]唉 .... 我 都 覺 啊 ﹐ 樣樣都 要 排 ﹐ 搭 車 排 ﹐ 食 飯 排 ﹐ 買 飛 排 ﹐ 真 係 去 toilet 都 要 排 ﹐ 人 生 用 了 好 多 時 間 排 隊  =_=‘’‘ 

    回覆刪除
  9. 不 完 美 的 星 流 跡 ...............WOW))))))))) 我已經覺得好完美了!
    [版主回覆12/07/2010 00:43:00]嘻嘻﹐ 多 謝 啊   我 都 好 喜 歡 呢 張 ﹐ 因 為  係 我 影 過 幾 次 星 星 最 成 功 的 一 張  ^^ 

    回覆刪除
  10. 你有冇買久 石 讓之前嘅演奏會dvd呢...我買咗...好正呢
    [版主回覆12/14/2010 00:46:00]我想買佢隻 BLU-RAY﹐不過太貴啦  >_< 成五百幾蚊..... 所以找 左  開心版 啦 XDDDDDD 隻碟真係正啊﹐日後 blu-ray 回落我都會買番一隻收藏 ^^

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。