2009年8月29日 星期六

永遠愛著您




早幾日打完兩日波﹐可能太熱關係﹐病了兩天﹐發夢時夢見好多好多與BB的片段。

想了好耐﹐最後都決定寫下這一篇 blog, 現在還是未能接受這個事實﹐還是好傷心.... 不過還是想寫下去... 記下開心的回憶... 人總是善忘的﹐過去的記憶﹐會隨時間去淡忘﹐無論多深刻﹐時間一過都會慢慢消失。所以想把感受一一寫下。

先講對不起呢﹐我想大家都好關心BB的近況﹐其實佢已經仙遊﹐變了貓仙人啦﹐以下文章係我對BB十八年來的回憶﹐假苦睇完唔開心﹐對不起呢﹐希望您們不會介意

若果您想了解BB多一點﹐請繼續看下去啦。若果怕睇完唔開心﹐都唔緊要﹐您 click 入來看都係我的朋友﹐我又點捨得朋友唔開心呢  有心就可以啦。

不過記住一樣野就係要好好珍惜身邊的人同物﹐時間流動得好快﹐轉下眼就十年﹐到想珍惜時可能太遲啦。

還有養小動物前記住要想清楚﹐要照顧佢一生一世﹐直到終老﹐您可以有好多朋友好多娛樂﹐寵物就衹有您一個﹐要好好愛護他們哦。佢地老死的時候都要陪係他們身邊。










1991年5月某一天﹐放學回家﹐入去洗手間﹐係浴江見到您﹐哈哈﹐當時只得兩星期大的您﹐好細隻﹐唔夠一隻手掌咁大﹐我嚇左一跳.... 以為係隻老鼠﹐看真原來係隻喵喵﹐係細妹D拎回來的﹐佢朋友隻貓貓生了好多隻﹐佢見咁可愛﹐就領養了BB啦﹐BB這個名係因為佢真係同一個BB一樣咁可愛咁純潔。所以我地就幫佢改了這個名字。



我想當時有咁細隻




BB絕對係全家中之寶﹐爸爸媽媽爺爺(女麻)(女麻)妹妹都好喜歡佢啊﹐記得一開始佢太細﹐所以爺爺就找了個紙皮箱﹐放了佢入去


哈哈﹐其實果箱畫細左﹐應該大多三陪左右



因為BB太細﹐唔識飲奶﹐我地只好用慢慢奶樽喂佢啦﹐當時佢好可愛﹐手手腳腳夾住個奶樽﹐不停咁飲不停咁飲﹐後來仲唔洗人幫手﹐放個奶樽落去個盒﹐自已就識飲啦


畫得唔太似﹐不過回憶起﹐這個情境都好開心呢﹐佢當時 size 同個樽差不多﹐真係吹都吹跌佢啊 ^^


日子一日一日地過﹐慢慢成長﹐跳下跳下﹐希望跳出盒外面﹐對外面更好奇

跳下又跌下﹐重複又重複


有一天終於跳出箱外面啦﹐BB大了﹐我地都冇再放佢係盒﹐佢自由自在地係家中走來走去﹐跳來跳去﹐為家中所有人帶來更多快樂﹐除了快樂﹐還有好多破壞, hehe, 其實都好少呢﹐只是多了好多抓印﹐不過都唔緊要啦﹐所有地方都留下您的毛毛。



年輕時的您訓覺的位置真係無處不在呢﹐係自已間貓貓屋la ,電視機頂﹐sofa, 餐桌上啦﹐成二米幾高組合櫃頂(呢度係唔係風涼水冷呢)﹐speaker頂﹐祖母妹妹的房間,爸爸媽媽的房﹐我同爺爺房間的衣櫃﹐電腦櫃入面﹐枕頭上面﹐被上面﹐總之差不多可以訓 gei 地方您都訓過 哈哈﹐不過您最喜歡訓係我D衫上面﹐有D衫仲被您KO左 tim ar >_<'''

年輕時﹐我每次用手指敲打地上﹐您就好似一架電單車衝過來﹐最先係原地係咁前後震下震下﹐好似個摩打咁﹐之後就高速衝過來﹐哈哈﹐係唔係好好玩呢

由細到大﹐都好喜歡伸隻手入門 "la"位了野﹐哈哈﹐有時我咪拎D報紙同您玩﹐您又係咁了﹐不過您好 enjoy wow :D

BB您最叻就係識去 toilet, 鋪下報紙的盤﹐您自自然然就會去搞掂﹐冇四圍便便呢﹐真係底錫啊

 
waka, 我都唔係好識表達﹐不過養過貓gei 您都會知道D gei




日子過得好快﹐轉眼已經十年﹐您已經不是當日的小妹妹﹐已經變成家中的女王﹐家中的大姐姐。沒有變就係我地大家一樣咁愛您 ^^


2002年時拍下的一張照片﹐
11歲的您還是好年輕 :)
還是美麗動人




這時的您還是充滿活力﹐跑跑跳跳﹐家中任何地方您都去過﹐唔知您最愛係邊一個地方?



對不起呢﹐原來我沒有為您拍下太多照片.. 直到 2007 年這年開始




不要嬲好嗎?
因為我腦海
中已經記下
您的所有

現在開始
我會多點
拍下您




無論夏天冬天﹐您都總想入我的睡房,係嗎?年輕時﹐您輕易就跳上我張床﹐
年老時﹐跳不上﹐不緊要﹐就由我抱您。不過您就重左好多 lor

雖然您好似個火爐﹐又有時發爛渣﹐但我都好喜歡您係我側邊睡覺。

有時您唔聽話﹐唔俾您入來﹐您唔好嬲wow




BB 您真係好喜歡曬太陽呢



不過可解每次曬太陽您都特別燥呢@@?



被您咬左好多下﹐抓了好多次﹐不過都唔緊要呢 反正都唔係真咬




係咪等左好耐都未有野食呢﹐不過您有冇覺得一日咁多餐﹐已經成隻嘉德里奧啦﹐要減下啦,唔好笑笑口﹐扮唔知






為了您健康﹐只是給您貓糧﹐覺得悶嗎? 不過呢﹐這些年來﹐您都冇病過﹐我想咁會好D ^^

好彩有時都有得食您最愛的蟹柳
每次一有蟹柳放係雪櫃﹐您係任何位置都聞到﹐以九秒九就來到雪櫃側邊

蟹柳 gei 魔力真係大呢﹐不過唔可以俾太多您食 ga, 因為都唔太健康呢




每次我開水沖涼﹐聽到水聲﹐您總是入去洗手間八掛八掛,hehe, 我咪用水潑您lor,之後您就雞咁腳走番出去。

講開又講﹐BB其實除左八掛之外﹐都係好細膽﹐最多係我地上學返工出街時先走出門口﹐仲要唔會行得好遠﹐望住我地等 lift。不過有一次您真係大膽啊﹐居然搭左 lift 落樓下﹐嘩.... 差D唔見左您啊﹐好彩管理員冇開門俾您走出去﹐唔係以您咁細膽又騰雞﹐走左出去都唔知點算好啊 ^^

至從呢次大冒險,就冇離開門口二米範圍啦 定還是太肥出唔到去呢 ^^







成日訓﹐不過係風扇下面訓個晏覺又真係好爽 gei





有相為証﹐
您望下您幾似加德利奧





我買左部新遊戲機啊﹐不過您都唔洗頭痛呢﹐因為我一樣會陪您玩﹐唔會冷落您呢 ^^




每次有一新買 gei 野﹐無論盒﹐袋都要給您去檢查一下, hehe, 總是喜歡用頭去 "Hi" 個盒袋

BB﹐不過我最喜歡一樣野就係﹐每一日﹐我回家﹐您總是走到門口走廊位 "hi"牆歡迎我﹐只要見到您﹐失意唔開心的時候﹐又會充滿力量﹐多謝您無數次出來迎接我 這個情境﹐我永遠都記得﹐現在沒有您的迎接﹐總是唔習慣.... 家人說﹐大約出在我出 lift 時間, BB 就已經知道我回來﹐好快好快就準備去到走廊位等﹐真係聽話呢






BB說: 後面果舊係乜東東?
森里說: 係哥哥買回來﹐來影您gei 架生


BB說:  我想訓覺﹐唔該拎走佢 三^O^三




BB 說: 多謝哥哥﹐我去訓啦



哈哈﹐懶到屎 ^^







2008年九月﹐BB病了﹐好多日都唔食野﹐只是飲水﹐感覺您老了好多﹐精神沒有以往的好﹐看完醫生﹐知道您腎病﹐好傷心啊... 對唔住啊﹐幫唔到您...
您一日比一日瘦﹐一日比一日冇精神..

醫生說您活的時間不會太耐﹐最好試下入院住幾日﹐吊下鹽水﹐這樣可以清一清體內毒素... 有機會恢復食慾﹐若果唔入院病程會越來越嚴重﹐最後決定入院﹐

第二天探BB﹐最初 BB沒有擰轉頭望我地啊 U__U﹐您係唔係以為我地唔要您呢﹐不過都正常 gei, 活了成 17年﹐除了 desex 果一次入了院一日﹐都冇離開屋企﹐我想您一定好唔開心呢﹐住院第一天﹐見您的眼神好傷感﹐不過我地都係為您好呢。好彩叫了您一陣﹐您都有望我地。過了三日﹐醫生話情況好轉﹐已經有進食﹐可以回家﹐於是這一天提早放工就去醫院接BB回家﹐當時我同佢講﹐BB您要聽話﹐係個袋唔好叫啊﹐我地搭巴士回家啦﹐佢真係好聽話﹐完全好靜咁係袋入面訓



無陰公﹐心口D毛冇晒... 不過冇法呢﹐因為您病左啊﹐好彩您都食番野﹐只希望您開開心心生活下去。好好過每一天



十月頭回家到十二中﹐BB情況都算幾好﹐都好精神﹐冇絕食﹐正當便便。

不過到了上年十二月尾至今年一月頭﹐情況又有變﹐BB又再絕食﹐醫生話若果BB再絕食﹐情況好唔樂觀了。這些日子﹐BB再沒有氣力到走廊迎接我地﹐多數時間都在休息﹐沒有主動進食﹐唯有我地去喂佢。有一次家人﹐話BB 想行去走廊迎接我﹐但最後行左一半都停下來﹐您真係乖啊。。。多謝您﹐我知道了



09年1月14日這一天﹐我為您拍下最後一輯的相片﹐我知道您已經身體好弱﹐唔知還可以支持到幾時.. 好傷心...好無助...



09年1月17這一天晚上﹐您的叫聲好慘﹐我從來都未聽過您叫得這樣慘﹐您在籃上面突然抽畜。。。見到您好辛苦﹐我拼命叫住您﹐最後您回復過來﹐但呢幾日您都沒有力量離開您的床﹐我都知道您快要離開......但您軟弱的身體.... 還可以支持到幾耐...

當時您係唔係希望係家中安然離去? 您係唔係唔掛館我地﹐才回復過來... 對不起呢...
或者個一刻給您安靜離去﹐可能會更好。




這一天﹐我地同您再次去了醫院﹐不過醫生話已經冇得醫﹐腎病問題已經令您積得太多毒素﹐影響了體溫﹐大量脫水﹐若果堅持要回家﹐您會好痛苦﹐對不起呢.... 這幾天﹐見到您軟弱冇力﹐唔想您再受苦﹐所以最後決定打針﹐令您好好睡著離去﹐請不要嬲我地好嗎? 或者您好想係家中離中﹐不過您已經好辛苦﹐我地想您舒服一點﹐您開心地來到這個世界﹐我地都希望您開心一點離去。當時我見您的眼神好掛念我地﹐唔想離開....活了十八年﹐您已經好叻。已經做得好好呢。。。



2009年1月18日 6:15pm
BB﹐再見了﹐您是我青梅竹馬的好朋友﹐好妹妹﹐好姐姐﹐最珍貴的寶貝
多謝您給我們十八年來無數快樂的回憶﹐感謝與您相遇﹐哥哥會活得更開心﹐不用擔心我啦

您要好好保重﹐希望您係貓貓天堂繼續快樂地生活﹐若果有一天天堂太悶﹐就來找我啦 :) 我會更加愛護您﹐為您影更多更多美麗相片....





35 則留言 :

  1. 多謝您給我們18年無數快樂的回憶

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆08/29/2009 13:23:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 回憶大部份是快樂的.. 即使要我痛苦一次去接受貓地離開.. 我也會選擇讓貓
    [版主回覆08/29/2009 13:27:00]非常同意啊﹐貓喵離開一刻確係非常難受﹐有一段時間都會好唔開心﹐不過呢﹐好似女王所講﹐回憶絕大部份時間都係開心快樂﹐對我來說 BB 與我的回憶係 99.999% 開心﹐咁都有成 18年 la, 所以我都覺得養貓係好開心﹐時機再來﹐又會再迎接佢地

    回覆刪除
  4. 好唔捨得 BB呀!
    18年真係一個好長既時間,BB給你是開心的回憶。
    [版主回覆08/31/2009 23:40:00]多謝bebe都喜歡BB 多謝妳 係啊﹐BB都給我好多好多開心的回憶呢﹐真好哦

    回覆刪除
  5. 18年真的是一個很長的日子呢 !
    bb 有你這個咁好o既主人一定很幸福 !
    [版主回覆08/31/2009 23:44:00]多謝 Karen 我相信BB十八年來都開心呢﹐因為我都感到幸福

    回覆刪除


  6. [版主回覆08/31/2009 23:45:00]thxthx bruce

    回覆刪除
  7. 很感動...你對BB的好,牠會知道的....牠有你這麼疼惜牠,真的很幸福;而BB對你十幾年來的快樂陪伴,是無法代替的...不過牠會成為你照片裡、記憶裡、內心里永遠的一段美麗回憶。 Take care...
    [版主回覆08/31/2009 23:52:00]多謝小敏 多謝妳gei 祝福﹐我會好好保重 我會永遠記住我地相處的時光﹐因為這都是我人生寶貴的一部份

    回覆刪除
  8. 看完你呢個卜,我的眼淚真........
    可能自己幾年前有過這經驗和.......我有兩隻貓貓都十七歲了....所以都忍不住, 不過有佢哋,我覺自己好幸福!!!!
    希望女王可去到自己想去的世界!!!!!!!
    [版主回覆09/01/2009 00:10:00]多謝妳去了解BB的一生 不過唔好意思呢﹐搞到妳都唔開心﹐多謝妳對BB流下關愛的淚 我想我地只要好好愛護佢地﹐如同親人一樣﹐只要珍惜與寶貝們的每一刻﹐有一天﹐寶貝們要走﹐我地都可以開心送佢地走﹐沒有遺憾 傷心但充滿開心的回憶 我想BB係某個地方展開新生活﹐開開心心地走來走去﹐跳來跳去 多謝妳 gei 祝福啊 ^^

    回覆刪除
  9. Joyce Chong (^0^)/)2009年8月30日 晚上11:01

    之前有聽你講過BB唔舒服,但我以為好了!時間可以淡化一些唔開心嘅感覺!相信BB都會多謝你,因為呢18年嚟有你哋一家嘅愛錫,呢D真係已經係佢嘅福氣!佢永遠去都會守護你哋!
    [版主回覆09/01/2009 00:20:00]多謝 JoYcE 多謝妳關心 與BB相遇﹐對於我地一家又或是BB﹐都係幸福的緣份。大家都有著 18 年開心的記憶 希望佢係彩虹橋上繼續開心愉快

    回覆刪除
  10. 感動.....    
    [版主回覆09/01/2009 00:21:00]多謝 Mi

    回覆刪除
  11. BB 真幸福,有你這一家人的疼鍚,她是知道的,所以她在彩虹橋同樣的活得開心,放心吧!
    [版主回覆09/01/2009 00:26:00]thxthx 之心友 我想BB係幸福的﹐因為我地一家從她身上都有著幸福的感覺 我想BB係彩虹橋會好開心的﹐因為佢可以識得更多朋友呢 佢又可以好似細細個時充滿活力﹐四圍狂走

    回覆刪除
  12. 18年的感情要忘記真係一件難事,呢18年BB一定過得好開心. 真係好怕面對佢地離開時候.所有生命都有終結時, 只有講聲無耐.你都要保重,BB係彩紅橋上一定搵到好多好朋友. 過得好開心.
    [版主回覆09/01/2009 00:36:00]18年感情會好好記下呢﹐因為係好珍貴的人生的一部份﹐我想BB都一樣會記得呢。 若果用心愛﹐小動物同親人沒有分別﹐因為都係一份緣份﹐不過生老病死﹐都冇可避免。只要珍惜與佢地相處的時間﹐給佢地開心愉快的一生﹐做主人都冇遺憾哦 多謝妳關心同祝福啊 我想BB現在係彩虹橋識了好多朋友﹐開心愉快地生活緊呢

    回覆刪除
  13. 你嘅文章令我想起曾經我家養咗一隻黑貓叫黑仔, 但佢一D都唔黑仔,記得一次佢係16樓跌落街, 我放學返屋企後飛跑落街搵佢, 都諗住無啦..點知佢見到我即刻出現, 只係後腳折斷, 但後來都好番....到咗佢年老時, 對眼已睇唔到嘢..後來醫生講咗一句"佢依家係為你地以活"當時果心係幾痛苦..又唔捨得但見黑仔咁唯有做咗最後決定...有時番睇佢嘅相都令我想起佢曾經比我一段難忘嘅回憶!!!
    [版主回覆03/22/2010 00:46:00]唔好意思﹐完來覆漏左啊 但我之前睇ga, 可能睇左又漏左 reply.... >_< 先多謝妳看了這篇關於BB 的 post 貓真係生命力好強﹐特別係有愛錫佢地主人﹐佢地會活得更加堅強 咁黑仔一D都唔黑呢﹐除左意外下仍活著﹐最重要有妳地一家人去 take care 佢 我覺得小動物好有靈性﹐佢地真係知道主人對佢好Ga 我想 黑仔好BB又好﹐現在一樣係令一個世界活得咁開心﹐繼續去守護著我地 說實在養貓真係開心的事情﹐希望我快D都會再養番

    回覆刪除
  14. rest in peace.......
    [版主回覆09/03/2009 00:12:00]thx 小仙

    回覆刪除
  15. 一路睇都冇喊,直到要決定打針.................................呢個一定係好痛苦既決定!好傷感 :  ( 仲要佢望住你地唔捨得喎..........唉比著我嗰一刻一定頂唔住!
    [版主回覆09/03/2009 00:18:00]多謝豬媽 唉... 如果有得揀我都真係想接BB回家﹐不過當時醫生話佢好辛苦﹐捱左好耐.... 唔想佢受苦﹐所以最後都作出決定 U_U'' 或者佢真係希望係家中離去﹐所以因為呢件事都有一段時間唔開心﹐都唔知做得對唔對。。。 不過我想佢都係開心離開﹐最少最後一刻都見到我地。

    回覆刪除
  16. 森里,我好明白你的感受,因我小時候也養過寵物,也看著牠們離開自己...
    希望你可以振作,不要再傷心...
    有來生的話,願BB能再做你家的小寵物...
    [版主回覆09/03/2009 00:26:00]多謝 HoHo,你近來都好嗎? 係啊﹐真係好唔捨得﹐不過始終生老病死冇可避免﹐有晒心理準備。所以雖然傷心﹐但正面D去想﹐咁BB都係開心了十八年﹐而我地都有著十八年開心的回憶。 若果有來生﹐希望BB可以做人啊 多謝HoHo 鼓勵

    回覆刪除
  17. 再入嚟睇(其實我睇咗好多次),不過每次都忍唔住, 我好眼淺, 睇見一些唔開心的新聞關於動物都係咁!更何況係活生生的故事!
    年輕時﹐您輕易就跳上我張床﹐ 年老時﹐跳不上﹐不緊要﹐就由我抱您好
    好有感受!
    [版主回覆09/03/2009 02:23:00]多謝妳啊   流淚其實係好事﹐係因為會令自已更加對寵物又或是親人更珍惜﹐時間過得好快呢﹐小動物係年青時確係十分可愛﹐十分令主人憐愛﹐不過呢.. 年老時﹐佢地就更加需要主人的愛護。有時見到D新聞講D人唔要D年老的小動物﹐睇完都好唔開心啊﹐為可最需要你的時候﹐先要離棄佢地呢。 其實小動物們就等同親人一樣﹐佢地對我地的感情只會一日一日加深﹐動物好簡單﹐你對佢好﹐佢自然會對你好﹐唔會隱藏﹐一心一意無候件去愛自已的親人﹐我想用親人形容比主人來得好。 所以無論係親人又好﹐小動物都好﹐要好好珍惜﹐因為時係無情﹐而又流動得好快。

    回覆刪除
  18. 看完了
    眼淚不停流....
    我有兩隻貓貓
    其中一隻的毛色和你的一模一樣的.....
    我相信
    佢係去了彩虹橋生活吧
    那裡聽聞是很好的地方呢
    放心好了~
    [版主回覆09/04/2009 03:02:00]多謝小豬為BB流下關愛之淚﹐多謝妳去了解BB啊。不好意思﹐搞到妳唔開心 咕咕毛色又真係好似BB﹐一樣咁靚 係啊彩虹橋好多貓貓可以陪佢玩﹐唔怕悶啦 果度又大﹐佢四圍走就唔怕啦 多謝妳 gei 鼓勵啊 

    回覆刪除
  19. 18年都是開心的回憶,我一路看一路流淚,真係愛哭鬼
    [版主回覆10/16/2009 00:10:00]多謝妳啊 多謝妳加我為 blog 友啊 可以同BB一起過著 18年開心的生活﹐對我地一家真係幸福的事情呢 多謝妳去了解BB的一生 感謝妳啊

    回覆刪除
  20. 真感動!
    BB在天堂一定是個快樂貓仙!
    [版主回覆11/28/2009 12:49:00]多謝 Chee 多謝妳對BB 都祝福﹐我都覺佢會做貓仙人 得閒要問佢擺粒仙豆吃下先

    回覆刪除
  21. 今日做 GYM 時看到明珠小小小電影﹐講一D得意短片﹐有一段講個主人係咁轉隻喵喵﹐戀態Ga 停左後﹐貓貓係原地眼 look look, 我記得以前﹐BB細個時我都有啊 不過我抱住佢自轉呢﹐唔緊係唔會轉得太利害啦﹐之後BB都係頭暈眼花 我同佢都行唔到直路啊

    回覆刪除
  22. 森里,看到這篇感覺到你對BB很深很深的感情呀,耳邊聽著你的BGM 「世界唯一僅有的花」(中文的譯名,是吧?) 把這首歌也送給BB吧。
    [版主回覆03/16/2010 01:33:00]係啊﹐18 年感情﹐如同親人一樣呢 BB 的一生都給我地一家無盡快樂 呢 有時會想﹐若果再對佢好D就好呢 希望佢都一樣喜歡我地啦 thx thx 拉拉﹐多謝您啊﹐感謝您看了這篇 blog 好主意啊﹐就送這首歌俾佢啦

    回覆刪除
  23. 送給我的愛貓 ~ 世上唯一的花


    回覆刪除
  24. 今日看到其中一個 blog 友的一篇文章又再令我再想起BB 的一些事情 hehe, 從前係冬天﹐BB 為了取暖都喜歡藏係我件外套入面ga 事關佢都好鬼肥﹐不過都冇所為啦﹐佢喜歡就可以﹐雖然迫D﹐係外套入面轉來轉去找位﹐個感覺又真係幾好咁wow,  不過佢真係似一個火爐仔

    回覆刪除
  25. 看到你這篇文章,令我想起我的him him、11和23。每個朋友的離開,都令我好傷心呀!23今年離開,我在想之前對她不夠好。她每天當我起身和放工回家都叫我,好懷念她
    [版主回覆03/30/2010 23:29:00]多謝妳看了這篇文章﹐代BB感謝您 您講得對啊﹐貓mi們已經成為我地的生命一部份﹐離開確係好傷心呢。 不過佢地始終都會比我們先走﹐只好盡力去令佢地開心呢﹐您都唔好太傷心呢﹐我想 23 一生都係開心呢 因為佢係您起身和放工回家都叫您 您一定係好錫佢的﹐佢會知道呢﹐相信係彩虹橋開心快樂地生活著

    回覆刪除
  26. T^T'嗚...哭了, 請原諒我眼淺! 我都好害怕我家mimi會有這一天來臨, 真的, 要好好珍惜接下來這段日子, 時間, 給予牠好好的愛和關懷,令牠帶著歡笑好好的離開。
    [版主回覆07/10/2010 00:35:00]漏左冇 reply tim ^^''' 多謝 KIKI 妹 多謝妳看了BB 的一生呢 小動物始終會比我地早走﹐所以要好好琴惜與他們每一天呢 ^^

    回覆刪除
  27. 啊!誰能不被感動而落淚! BB 真的很精伶可愛,冬天有這個小暖爐,誰願放她走?
    很真摯感人的 18 年人貓情!人生有幾多個 10 年?更何況貓咪!由不及手掌大而共同生活至其變身為 加德利 奧都証明她在你們家過得十分愜意!她每天在走廊等你,足見她真的十分信賴和喜歡你! BB 交差手笑的那張相真的很可愛呀!希望她在彩虹橋能繼續當女王或貓仙人!喵!
    [版主回覆07/13/2010 23:51:00]多謝您來看 BB 的一生  :D 多謝您讚賞佢 ^^ BB 係冬天絕對全家大細的恩物 ﹕)現在回想還是一樣難忘呢 :) 18年一起生活﹐由小貓 mi 到老太婆﹐ 無數開心的回憶 :) 開心的係BB 無優無慮活了18年﹐ 除了最尾一年患了病﹐都沒有病痛。BB 每一天都出來迎接家中每一個成員﹐ 令我地更愛她呢 :) 就像親人一樣呢 ^^ 能夠相遇真好呢 :) 嘻嘻﹐多謝您祝福佢啊﹐ 我相信佢一定係令一個地方活得一樣開心 ﹕)

    回覆刪除
  28. 原來你的貓貓都是叫BB~ 希望我的BB不是病死........ 我第一隻養的狗狗都是打針的...當時我不敢親手抱佢入去交下給那裡的人, 只係坐係車上等mama& brother 出來... 不過佢第一次做手術時, 已經忍唔住, 見佢訓係我房一動不動咁, 望住佢又摸住佢, 怕佢做完手術唔會醒/ 會死, 就喊左出黎....... 結果一年後又復發...無得救......所以唔敢面對...就由mama & brother 送佢入去><
    [版主回覆02/11/2011 21:41:00]嘻嘻﹐係啊 ^^ 因為佢來我地家時都係一隻細過手掌的BB貓﹐所以就改左呢個名 咁妳要再俾多D時間陪佢地啦﹐對佢地來講我地就係佢地 GEI 唯一:) 無可取替的親人^^ 若果用心去對佢地﹐就算日後真係唔好彩有病﹐ 有主人的關心愛護﹐大病都變小病﹐小病都變冇事的 ^^ 記住要好好好好對 BB 同 BABY 呢﹐始終小動物生命沒有人咁長﹐但係只要我地好好去對待佢地﹐ 就算日後到佢地百年歸老﹐我地都唔會有遺憾的 ^^ 佢地會開開心心渡過一生 ﹕) 係啊 >_< 真係好難忍﹐眼淚不停在流 ;_; 動物病了唔似人﹐佢地有時真係唔想主人擔心﹐而收收埋埋的 -_-'' 所以只好準力去 take care 佢地﹐等佢地健健康康 多謝妳來看這篇BLOG 關於BB 的一生 ^^ 我代佢多謝妳啊 :D  

    回覆刪除
  29. BB由"小貓"活到"老婆婆貓", 得到你們的庝愛好幸福呀!
    我睇你呢篇文章  : BB飲奶奶, 你如廁時BB抓門 ,    我鍾意佢笑笑口嗰幅相 (古古或或咁.). . ....     直到佢有病 ...... 最後你要作出最難嘅決定.....  .    感動!!!!         對呀!  要珍惜共處美好的時光.  BB很可愛呀!    希望牠在天家快樂地繼續生活.
    [版主回覆04/22/2011 01:39:00]多謝 lulu  ^^ 多謝您來看BB的一生 感謝感謝 係啊﹐由BB 咁細的小小貓MI 到 老婆婆貓 接近十八年一起的生活﹐真係永遠不會忘記 ^^ 係我地一家幸福就真﹐因為有BB 令全家人得到更多開心的笑聲﹐我地要感謝佢先對 哈哈﹐因為之前有D BB 小時候的相片唔知收埋係邊度﹐不過唔緊要﹐呢D野全部記晒係惱入面 ^^ 嘻嘻﹐就畫番出來。再睇番都覺得好笑 ^^ 其實BB 都幾識睇人眉頭眼額 有時D 眼神都係古古惑惑的 ^^ 係啊﹐無論係小動物又好家人又好朋友都好﹐都要好好珍惜共處美好的時光, 這樣到離別時都會無悔 多謝晒 LULU 多謝妳對BB GEI 祝福 ^^ THX SO MUCH

    回覆刪除
  30. 好明白你的感受~
    我的細妹仔走了整整一年,她是心臟病突然間就離開我,要經過很久很久我才接受了這個事實.十分鐘前,她還眼仔碌碌望著你,然後有人告訴你,她會永遠離開你......
    我寫了一封信給她,沒有人看過這封信.
    我知道,有些事是只屬於我和她的回憶......
    P.S細妹仔也很喜歡曬太陽
    [版主回覆04/22/2011 01:24:00]多謝您啊 ^^ 多謝妳到訪﹐感謝妳細閱 BB 的一生 THX SO MUCH 對呢﹐其實愛小動物的人﹐已經當佢地係一家人﹐生命中的伙伴﹐離開了確實係好難接受﹐不過生老病死始終都會遇到的﹐只要係佢地一生中﹐好好咁愛錫佢地﹐人同貓係離別時都會笑著講再見呢。 細妹仔在人間時﹐我想一樣過著幸福開心的日子呢 ^^ 封信我估細妹仔耐唔時係虹彩橋都會睇下開心下 ^^ 哈哈﹐原來細妹仔都係陽光一旅﹐NICE NICE ^^ 妳都加油啊﹐把細妹仔的愛分埋俾麵包頭

    回覆刪除

  31. BB好可愛 ,18年真係一個唔短嘅日子,回憶永長存  ,我家柔柔得8日就離開了, 眼都未開 , 那天我都係俾佢悽慘痛嘅叫聲叫醒, 下個月就倆年喇 , 曾經有朋友同我講, 我有咁多隻貓, 有好多次傷痛 ,我唔係好認同 ,咸就時時都會,但不枉此生 , 我覺得張份愛延續落去d 遺棄動物係一件meaningful嘅事
    [版主回覆04/29/2011 01:20:00]係啊 ^^ 有第一日與我地相遇﹐到離開的一天都係咁可愛﹐就像天使一樣 ^^ 我相信柔柔雖然只係生存了八日﹐但冇找錯佢 GEI 親人的^^ 係懷著開心離去的。 妳講得冇錯﹐生命總有終結﹐長短唔係問題﹐最重要係如何去對待﹐哪怕只餘一天﹐活得開心便足夠﹐好多人都會怕生離死別﹐當所愛離去﹐太傷心﹐唔會再養﹐不過傷心一定會呢﹐但係好似妳所講把愛延續落去d 遺棄動物﹐更加珍惜﹐好好對佢地﹐就算離開的一天都唔會覺得遺憾 ^^

    回覆刪除
  32. 看著看著眼淚不自覺的流了一面... 幸好沒人見到... 我能感到那份不捨和矛盾...好痛...
     
    [版主回覆10/19/2011 00:15:51]唔好意思呢 >___< 遲了咁耐才回覆﹐先多謝您了解 BB 的一生 ^^ 才多謝您為佢已落淚 : ) 落淚舒發不是壞事﹐就算有人看到﹐都冇問題呢^^

    回覆刪除
  33. 看到你這一篇時,我在公司,我總共分了很多遍很久才能完成,每看一小句我的眼淚都湧了上來,每每都要做別的事情分心後再繼續,你們的感情穴的好深厚....但願她在貓天堂更快樂....並與你們常在~~
    [MI小米小米MI回覆08/23/2012 10:13:18]多謝森里,能分享你和bb的一部分是我的榮幸呢,謝謝你為我家貓貓祝福,共勉之~~
    [版主回覆08/22/2012 21:38:41]好多謝您看了 bb 的一生, 感謝您細閱每一句文字
    真不好意思令妳落淚。

    我想每一個喜歡小動物的人,一樣會視貓貓為一家人的。

    hehe 我都bb 在貓天堂 回覆年清時一樣,四圍四圍走的

    再次多謝妳的祝福,我都祝福妳家貓貓天天都健康快樂 ^^

    回覆刪除
  34. bb真係好可愛.....我妹妹又係開始有腎病,每隔一晚要幫佢打友皮下針,佢可能知道打後對他好,所以打針時會好乖的坐定定....
    佢今年已經十二歲了..我都好怕佢會有朝一日會離開我們..所以每晚佢都會出廳陪我哋坐梳化睇電視....
    [版主回覆09/22/2012 18:56:08]多謝您啊

    妹妹好乖 ar 好好記下所以片段,不會後悔當初的不夠好。

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。