2010年4月24日 星期六

夢を奏でる - 初章 -學習 (15) ~ 300% 努力 :)



第十五堂前一晚 又係失眠..........
平日都好地地 ga ma
, 前一晚仲特登晚一點訓﹐訓少D﹐ 我估星期五晚都好訓掛............ 整鬼.... 仲精神左
...........早早上床點知成粒鐘都訓唔著﹐於是出廳來番一粒鐘 gym.... 沖個涼﹐諗住咁累累地應該得掛 ......又唔得 (泣)...... 令本書 出來睇 (平時睇陣就眼訓)﹐今次又係無效﹐原本想落街買盒鮮奶﹐但 3 點幾 @_@ 冇落去呢﹐上床訓又訓唔到...... 做 situp..... 越做越精神﹐真係 side 氣﹐只好照閉門休息..... 又係成天 光先訓得兩粒鐘﹐真係要調整一下心情先得﹐唔係成日都唔精神上堂﹐真係好大鍋 =_=|| 




不過精神不隹﹐但要有信心﹐一星期好比心機去練習﹐所以應該問題不大 gei, 300%  努力﹐就算得 兩成﹐都總有 60% 可以可以 wakakaka , 平常心去上堂就 ok, 唔得最多咪再拉過﹐ hey, 洗乜驚﹐越驚越大壓力﹐越表現差 :)

早上食過早餐﹐用左半個鐘﹐覆 一覆﹐感覺都良好﹐應該問題不大的﹐ Fight Fight , 絕對 ok 的





上堂先報案﹐話俾 sensei 知 我患左上堂前失眠冇定向症後群
﹐ sensei 笑笑 口話冇咁嚴重掛﹐我話係啊﹐ 好鬼弊ar , 耐唔時就會發作 ga la @_@'''  跟住 sensei 話 都有成人學生會咁﹐特別係惡 gei 老師 ,  我話 sensei 好好人﹐一D都唔惡 (刷鞋中)﹐只不 過 sensei 有心機教﹐所以想表現得好D lor (這個真的﹐總想努力下得到認同讚賞gei )。點知就反效果>_<'''。

sensei 話佢十多歲學琴時 都有上堂前失眠冇定向症後群ga : 事關佢話佢老師好嚴﹐會喪鬧學生﹐不過呢D有好有 唔好啦﹐嚴師出高徒 ar ma, 跟手我話, sensei 妳嚴D啦 XDDDDDDDD


放好番譜架先﹐因為要望到拍子機﹐ 放緊之際, sensei 話佢有個新 gei 學生 放譜架同企 的位置係 背住 sensei ﹐咁 sensei 只好走番佢去正面﹐咁先睇到D手指同姿勢﹐不過個學生慢慢又 rotate 自已背住 sensei  XDDD
<<< 唔好講笑就係似咁 gei, @.@'''



調較左輕鬆的心情就開始番兩首搖籃曲﹐唔..... 雖然精神不太好﹐不過 300% 努力確係有效﹐努力沒有白費的﹐順利過關﹐平價就係﹐拍子跟到拍子機﹐雖然都有幾粒音差少少﹐不過好左好多 :P 音準 ok, 流暢度都 ok 。超開心呢




之後回到費華 6 , 拉第兩行﹐沒有太大問題﹐只係當二指按著A2﹐1指由E1移去 A1未痴得 晒 A2,這個要繼續練習﹐要注意。

第三行係 repeat 第一行的 所以就教第四行﹐呢一行訓練目的都係要係過弦前﹐下一粒音 的手指要提早去到正確位置﹐ 若果過弦先去按﹐音就唔夠連貫﹐係唔好的﹐所以 sensei 叫我  sigh read 呢行, 慢慢拉﹐ 體驗一下頭先所講﹐ 因為當現在的音拉奏 (假設A弦) ﹐ 其它手 指準備移向下一條弦時 (假設E弦)﹐係初學時會不自覺地﹐支弦會跟住去下一條弦﹐ 慢慢拉第四行﹐  sensei 讚好﹐話都做到左右手獨立運作﹐沒有因手指準備去一下一個音而影響現在的音  @o@ 感謝﹐讚美真好呢﹐信心上升中 wakakakakaka 


講完費華就到蓧崎 2 gei 17 小步舞曲, sensei 叫先 sight read 一行﹐ sensei 話 sight  read 好重要的﹐因為係考試有四 part, oral, 有得 prepare gei 曲, scale 同冇得  prepare gei 曲﹐冇得prepare gei 曲 就係考 sight read la, 咁初級 sight read 時間都 幾短﹐大約 30s la, 長度兩行﹐ wakakaka, sensei 話自已當時考試﹐ sight read 都唔好﹐ 不過其它 part 就高分 :P 所以佢叫我每首曲都有 sight read 習慣﹐因為臨考試先讀果D  sight read 書未必幫到手。
明白﹐完全了解


sight read 左一行﹐跟番節奏﹐沒有太大問題, 教埋入面一種叫修飾音﹐以小步舞曲為例﹐入 面果粒修飾音係一粒 半拍 修飾 二拍的﹐ sensei 話有D修飾音係會有二粒 gei (不過會 唔會多過兩粒﹐下堂問下先 @.@)

上堂前有D擔心﹐不過調整心情後﹐總算係 positive  的



今堂功課﹐小步舞曲加費華 6 頭四行。繼續 300% 努力 :)





宮本笑里 - dream 

3 則留言 :

  1. 我諗上堂前失眠証明你好重視上堂,我又未試過咁,因為一至五返工已經好攰,所以星期六日一定好好瞓
    裝飾音係會多過兩粒架,你可以參考下篠崎2&3 P.84, 不過我覺得裝飾音唔難架, 最緊要手指快同拍子平均。
    小提琴Sight Read 我so far 都覺得ok, 不過真係要時間浸淫,我都係彈左鋼琴廿年先幫到我宜家睇得快,我已前彈琴Sight Read 都好渣,所以慢慢黎,唔駛心急。
    [版主回覆04/25/2010 23:58:00]係啊﹐每個星期都期待上堂 其實我一至五返工﹐加埋平時打波都累 ga, 不過係上堂前一晚精神 XDDDDD 真係要諗諗計 我睇左 p84. 個段又真係好多裝飾音 @@‘’‘’最緊要手指快同拍子平均 <<<<明白 :D Sight Read確係不易﹐我會慢慢來比心機去訓練 多謝妳的意見啊 我覺得鋼琴 sight read 真係難好多﹐要一次過睇兩行 @@|||

    回覆刪除
  2. 不要給自己太大壓力啦~
    或者你上課之前一天的日間找時間做多點運動,讓自己累一點吧~
    我現在拉的曲也有三粒裝飾音啊~不過給我拉出來後又不像裝飾音了,因為我的手沒有那麼快呢~
    [版主回覆04/25/2010 23:52:00]leela 多謝妳啊    或者係太喜歡所以越想做得好﹐點知就反效果 不過我會調簡一下﹐始終興趣來﹐不用給自已太大壓力呢 做運動呢個方法都唔錯﹐下個 week 試下先 三粒裝飾音咁多 不過繼續努力就會越來越好啦﹐加油啊

    回覆刪除
  3. 點解會咁緊張架.?搞到瞓唔到.
    [版主回覆04/25/2010 23:48:00]咁又真係唔知道 wow 老師好好人﹐又教得有心機﹐所以咪有D壓力 lor 日日都訓到死豬咁﹐就係上堂先訓得著﹐死未

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。