2011年8月30日 星期二

我的家 ~ 昔日沙田 (一)



嘻嘻﹐近排比較忙 
好耐冇 UPDATE 呢


要努力 UPDATE 番多D先 各位朋友仔晚上 /早上 好啊 




係朋友的BLOG 無意找到昔日的相片﹐好珍貴啊﹐真係感謝拍下的人呢


沙田可以話係陪伴我長大的地方 ﹐嘻嘻﹐我好喜歡這個地方﹐KAKA﹐感覺好人潔地靈GA XDDDD 不過現在越起起多樓 =_= 環境冇之前咁正﹐空氣﹐景觀都差左哦



新城市廣場﹐全香港人流最多的地方﹐平日已經多人到爆。。。。

星期六日直頭人多到嘔 =_= 真係唔想行﹐有一次約了朋友吃飯﹐星期五﹐七點左右﹐UCC 居然要等一百張檯
其它食店﹐都要等幾十張。。。 @_@ 你話係唔係痴痴地




新城市地盤﹐望到悅月村 ^^




















1984 年落成的﹐後面係連城廣場﹐即係火車站上蓋 ^^ 呵呵﹐我就係呢棟野入面學琴







細細個未搬來沙田之前﹐最記得就係呢個音樂噴泉﹐記憶中﹐一到表演﹐所有人都停下細心欣賞﹐簡單的娛樂﹐但係滿分吸引﹐睇完一次﹐期待下一次再來新城市﹐還有八百伴﹐呢個又係港人的回憶﹐小時候好喜歡吃地D 豆沙燒餅﹐間直係人間美食啊





令一個地方就係 HMV﹐哈哈﹐果時耐唔時走入去聽歌嘆泠氣﹐免費娛樂 ^^

嘻嘻﹐我仲試過慳錢﹐由家行去 新城市買 CD @@ 應該要行九個字有多 @@。。。

不過行得舒服 (果時空氣好多﹐又冇咁熱)



WAKAKA 我仲係入面買過集瘋暈 DVD TIM XDDDD 之後佢就執左啦 (笑 )



呢個位就係 我每個星期上堂必經地方﹐不過近幾個月連城又再收大執位﹐之前睇過報導﹐由火車站經過連城到新城市的地方﹐人流量係世界第二的 (好誇啊)



我愛的大會堂 & 圖書館 ^_^ 昔日的照片﹐現在都變了不少啦



以前樓上完來有個泳池的 @@



呢個真係唔知係乜東東﹐唔通係 SIR 滑梯



呢個真係冇乜印象 @@ 不過多 FUNCTION 搞﹐所以兩個池都冇晒﹐真係可惜哦



睇完新城市﹐又去睇下青龍水上樂園 ^__^







哈哈﹐我都有入過去﹐不過太細過﹐都冇乜印象 @@











呢張真係好舊﹐入面有綠田的 @@




我又復活過來 XDDDDD 會有更多 新 UPDATE﹐朋友們﹐記住要多多捧場啊

10 則留言 :

  1. 好幸运的说,还有这些珍贵的回忆保存着
    [版主回覆09/04/2011 23:41:00]係啊﹐都靠網上的力量呢 ^_^ 不過圖書館應該都有不少相關的相片的

    回覆刪除
  2. 而家屯門市廣場都好多人,我想問世界人流第一係邊處??
    [版主回覆09/04/2011 23:49:00]唔記得左 XDDDDD 唔知日本有冇機會呢 但係新城市果個位真係人多到不得了。。。。 @@ 以我所知火車沿線的場都給攻下 不過屯門市廣場應該都超多人﹐屯門核心地方

    回覆刪除
  3. 果時沙田新城市中心有八百伴架, 你出世未????
    [版主回覆09/05/2011 00:00:00]八百伴 係 8X 年 GA﹐我緊係出左世啦

    回覆刪除
  4. 青龍水上樂園,真係好耐以前的事......我卻從沒去過。
    我每次到沙田新城市都覺得人頭涌涌!
    [版主回覆09/05/2011 00:04:00]小時候還是喜歡荔園多D ^^ 反而青龍水上樂園就只去數次﹐都冇乜印象。 沙田新城市確係 人頭涌涌 @_@ 因為給同胞們攻下了

    回覆刪除
  5. 唔知森里你睇唔睇到我d留言呢... 好鍾意舊版嘅方便用法呀... 睇到你住嘅環境...自己都諗起銅鑼灣舊時呢... 另有一翻感覺...
    [版主回覆09/05/2011 00:08:00]緊係睇到啦 我都係喜歡舊版多D﹐雖則我還未試新版 @@ 係啊﹐從舊照總是會勾起一些有趣開心的回憶的 ^^ 得閒又上網找下﹐有好多人都有保留珍貴的照片的 回覆番妳 個 SMS (WAKAKA﹐因為我冇 WHATAPP﹐所以慳番 $1 SMS 費用 ) 期待妳D THAILAND 相﹐要加油 UPDATE

    回覆刪除
  6. 我都試過食飯時間係新城市廣場附近搵食.真是搵食難呀.
    [版主回覆09/05/2011 00:29:00]係啊。。。。。 若果妳找到一間不用等位的﹐果間真係可以 SKIP GA﹐因為任何一間有野食的店都要等位的﹐大家樂都排晒長龍﹐又等到食﹐可能都要 30MIN﹐一D都唔快餐GA

    回覆刪除
  7. 森里 ~ 第一張已係197x 年囉!! 您出左世未呀?? 就算出左, 都肯定您係 (BB)!!  
     
    我就唔同囉!! 我睇住沙田發展架!! 初初搬入沙田時, 都仲係綠色火車. 未有電氣化火車架!!   城門河, 當時仲係爛泥地, 仲有好多小朋友去河邊玩, 不幸地亦有人在止浸死過!!!  
     
    至於個個 HMV?? 青龍 ???  已係好後期嘅事囉 ~  
    所以對我黎講, 真係非常非常多回憶架~  
    呀~~~~~~幣囉 ~  咁咪俾人知我咩年代人囉!!!!  
    [版主回覆09/05/2011 00:45:00]嘻嘻﹐第一張相應該都 80年初的﹐事關最初新城市廣場在1984年建成時 ^^ 果時我都係小小朋友來 ﹐就好似現在的朗朗咁上下 http://zh.wikipedia.org/wiki/%E6%96%B0%E5%9F%8E%E5%B8%82%E5%BB%A3%E5%A0%B4 我對於沙田的回憶﹐都係中一搬入來先有﹐之前都係知道有單車公園啦﹐沙田係一個蕉林 (爸爸以前係的士司機﹐佢話呢度冇乜客的)﹐還有入沙田搭的電氣化火車 (橙色﹐兩個位 對兩個位)﹐感覺好靜好舒服﹐仲可以望到出面的景色﹐不過自從內地人湧入﹐火車就真係超迫啦﹐好大壓迫感 @@ 仲有好臭的城門河 XDDDD (乜原來以前係爛泥地 @@ 還有小朋友浸死過 >_<) 我想以前的沙田空氣一定好好多﹐感覺好似比新市鎮好好多。 HMV 都係 好近的事情﹐青龍就真係耐D﹐不過始終都做唔起 @@ 水池要用來做燒烤場都幾失敗 GA 嘻嘻﹐冇所為啦﹐心境青春最重要呢

    回覆刪除
  8. 嘩, 這些照片好珍貴, 新城市隨著時間不斷renovation, 八佰伴地下(現在地下foodcourt一層)好多嘢食, 有你講的燒餅..  
    最鍾意係青龍遊樂場和水上樂園..那個海盜船是好玩過Ocean那個 , 晚上坐摩天輪可看到城門夜景呢..
    至於那個水上樂園, 有兩條互扭密封藍色管子, 跟哥哥和朋友去玩, 從高處滑下, 哥哥其中一個朋友 "sir爆"咗條泳褲 哎唷....
    好懷念..lots of memory here..
     

    [版主回覆09/05/2011 01:00:00]係啊﹐總覺得從前的照片比現在的珍貴 (一來係菲林﹐二來真係靚D GA) 可能有著好多大家過去的回憶。 以前的新城市真係好好多﹐一來冇咁多人啦﹐二來D野真係冇咁貴﹐現在賣的﹐食的﹐娛樂的都貴好多 (WAKAKA ﹐以前UA 果邊有機鋪﹐妳有去過冇?? 有好多體感遊戲機又唔雜) 燒餅係一田 果邊都有得吃﹐果間D野都幾好食 (蛋炒面)﹐不過味道總不及兒時咁好食 @@ 因為果時真係由沙田買回白田吃的﹐哈哈﹐隔離飯香﹐遠D買回來GEI 食物真係好食D 青龍遊樂場和水上樂園 海盜船 我唔敢玩 (小時候細膽 XDD) 水上樂園冇玩過﹐因為我唔識游水 =_=''  後來我跳入水池係去 BBQ XDDD 嘩﹐妳都有好多同青龍的回憶啊﹐不錯 不錯﹐我好想係摩天輪看沙田呢 W_W (未試過啊) 以前我可以係窗望到單車公園 & 青龍GA

    回覆刪除
  9. 我還記得以前在Yaohan食過的紅豆燒餅obanyaki also have fish shape,
    不知是否同你食過的一樣?

    回覆刪除
  10. 想當年入沙田係當去咗一次家庭旅行架喇!但時至今時今日...入沙田對我嚟講都係去旅行 話哂我假假地都叫住喺一個小島上.....................

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。