2011年6月19日 星期日

四個怪夢 -_-‘



夢一 琴盒爛了

朋友上了來我家吃飯

之後我就走左入房練琴 =_=’ (咁無禮貌﹐現實一定唔會)

原定諗住一起去gathering 的

之後朋友唔見左人。。。 >_< (氣壞了朋友呢)

之後我就自己去  gathering 的地方

因為唔知道確實位置﹐就上到最頂樓﹐逐一尋找 @_@‘

但鏡頭一轉﹐我已經唔係身處 gathering 的地方

又發覺行行下唔見左個小提琴 =_=’

再回去﹐係最頂的一層發現﹐琴盒爛了>_< 琴冇事....

同一層重遇之前上我家的朋友﹐佢話胃唔適服﹐要回家

唔知可解呢個時候打電話找 gathering 負責人﹐問地點 ... @@  負責人話人少﹐取消左

﹐順延到明日﹐我話明日會 JOIN的。



夢二 幸福的貓與狗

係一個森林入面見到好多 貓貓 狗狗 ﹐佢地的眼神好可憐的 >_< 收養了其中一隻喵喵

家中己有隻新來冇幾耐GEI 狗狗﹐ 不過貓貓新來的﹐所以要D時間令佢地認識大家﹐

正常應 該先放喵喵係籠入面﹐等狗狗同佢混熟﹐但夢入面剛相反的 @。@ 証明我係

潛意識 喜歡貓貓 多 好多

因為兩位小朋友都係新養﹐還未諗好名。。。。最後諗到爆頭 XDDDD 就係 "幸" 同 "

福" la XDDD "幸"係貓貓﹐"福"就係狗狗


夢三 - 痴線的中文考試

準備去考中文 @。@

一班朋友等車 (其中一個係影星的朋友 XDDD ﹐其它冇印像)﹐跟住我話呢度其實行

落去好近的﹐十分鐘左右就OK﹐這個地方係以前讀中學時真係成日搭車的地方 @@

由呢度行回學校又真係十分鐘的

之後提意行落去﹐途經一個商場.... 行行下唔見晒大家﹐又發覺身處的地方超大.... 我

又迷路啦 >_________<  (成日係夢發生的)﹐行行下見到出口﹐點知一出係經油麻地

@___@'' 頭先明明係深水土步ga. . 唔係掛 。。。。。。。 =_=‘

回商場令一個出口﹐aiya 呢次變左尖沙咀 =_=''

 遲晒度啦﹐趕唔到 la >_< 只好上地面 搭車回學校。。。

回到學校已經夠晒鐘啦﹐唔俾入去 -________-’

從窗望入課室... 

同學們果D 唔係試卷來GA﹐係D   LEGO -__-

其中一個好似 PIXAR 展入面果個 3D 乙水乙水轉﹐有D係就由好閃GEI 珠珠 成 GEI 裝飾 (好似指甲上面果D閃閃GA)

跟住無理頭同老師celebrate 生日 .... orz....


夢四 鬼屋過山 與撞車

一大班朋友去遊樂場﹐

同其一個朋友去玩鬼屋﹐過山車環遊全個樂園﹐但係四圍都係鬼 (好真的﹐唔似假)....

好驚但又好興奮﹐其中一隻野指一指我地

場境一轉就去左 TST @__@‘

見到好大個月亮月落﹐去到水平線﹐好大個呢﹐跟手拎左部相機影啊影啊。

之後其它朋友都話走﹐一起玩鬼屋的朋友話係附近行下﹐於是就陪佢行左一陣 (行果段路﹐現實真係同同一個人行過的 @_@) 之後無理頭上左的士。。。

我同朋友坐後面 @@ 但唔知點解除左的士司機﹐仲有一個唔識的人係前面不停講野 @_@

我話小心D﹐會影響駕駛的。。。。 點知話口未完﹐爆聲﹐撞到應一應﹐之後我就醒

左啦 =0=''


不過話時話﹐通常發呢夢之前我有食熱氣野 =_=‘’




15 則留言 :

  1. 我都試過發夢考試呀!唔知代表什麼呢!
    [版主回覆06/20/2011 02:38:00]嘻嘻﹐可能係同壓力有關

    回覆刪除
  2. 你的夢還算合理, 我總是夢到自己不是摔倒就是被火燒 .... = =
    第一次到訪,請你多多指教
    [版主回覆06/20/2011 02:41:00]哈哈﹐都算唔正常GEI 夢比較正常的幾個 嘩 @_@ 妳 果D 惡夢又真係 慘左D @@‘ 摔倒火燒以我記憶中﹐真係未試過係夢中出現﹐恐怖 GEI 鬼怪就見唔少 XDDDD 多謝妳到訪啊﹐往後都多點交流 ^^

    回覆刪除
  3. 夢通常都是反映現實的, 相同的夢對不同的人也有不同的解呢  ; 我平日晚上都有好幾個夢的, 因為時時醒下瞓下 , 不過我唔記得係什麼夢了
    [版主回覆06/21/2011 23:41:00]係啊﹐我通常近來見到的﹐又或者有深刻印像的事情﹐好多時會反影係夢中﹐我睇過書都話﹐近一至兩星期感受過的東西都有機會出現係夢中 ^^ 嘻嘻﹐不過我都唔多理入面的意思 通常我都唔記得﹐簡唔中會有D好 DETAIL (大多因為受外界嘈醒﹐從書本認識呢D情况下﹐夢的內容冇咁快認忘記)﹐若果果夢有趣﹐我會 DROP NOTE XDDDD 咁就唔會唔記得﹐唔係呢D 係 SHORT TERM MEMORY @@ 好快唔記得

    回覆刪除
  4. 你係咪好大壓力... Pixar個段, 好明顯你去完展覽入晒腦喎!
    [版主回覆06/21/2011 23:34:00]可能有DD﹐ 不過都好少 KAKA 我成日都發夢的﹐不過大多唔記得 PIXAR 果舊野我睇左三次啊

    回覆刪除
  5. 你一定係好大壓力啦.         我早幾日都發夢掉牙呀. 
    [版主回覆06/21/2011 23:30:00]唔多唔少都有D呢 不過現實下又唔會太過理會D壓力﹐不過潛意式下會反影係夢入面呢 係唔係 應承左蚊 蚊有美味罐罐﹐但係唔記得 XDDD 所以
    發夢掉牙 

    回覆刪除
  6. 以我解法如下 :
     
    夢1  ~>   小提琴失而服得, 但琴盒破爛?? 您最近可能將會有重大事要去做, 但冇信心完成!!! 
     
    夢2  ~>  夢見森林?? 係有發財兆頭喎 ~  而森林見到貓狗, 又收養左一隻貓貓, 好明顯因您本身係愛貓之人, 而且正準備領養; 所以夢見唔出其 ^o^ 不過..您夢中家已有一隻狗?? um..... 森里...您而家正有小小感情煩惱, 您可能正暗戀一位背景興趣同您不一樣嘅人呀!!
     
    夢3 ~>   迷路!!! 您呢排係咪好忙呀!! 身體身心比較累呀!! 小心身體 ~
     
    夢4) ~> 我解唔到囉!! 因為好亂, 如果真係解 : 有機會您因現實生活, 做得太多野, 即係話您樣樣都做, 攪到唔知做咩好呀!!
     
    以上只係我個人意見 ~ 信不信由您囉~
    森里 ~  您心緒不穩!! 要學吓閉目靜心呀 ~ ^^
     
    [版主回覆06/22/2011 00:04:00]嘩﹐有D 料到啊 睇來真係有睇過相關的書 WOW﹐分析得唔錯呢 夢1 XDDDD 我個琴盒真係花晒 GA XDDD﹐事關我搭巴士成日上上層﹐所以唔多唔少都好易撞到果盒﹐開頭花左﹐都心痛的﹐不過花下花下都唔多理佢 @@ 有諗過買D 貼紙貼滿佢﹐不過原來D 有趣貼紙係唔平的。。。。。 夢2 夢見森林?? 係有發財兆頭喎 @@ 咁我要買下六合彩先 準備領養真係時常都想GA﹐真係期待呢一天呢 夢中家已有一隻狗 XDDDD 我小時候有養過狗狗的﹐不過因為佢四圍便便 >___< 我家祖父張佢放左係地盤啊 這件事諗起都好唔開心的。至於 您而家正有小小感情煩惱, 您可能正暗戀一位背景興趣同您不一樣嘅人呀! 。。。。 有D出入 夢3 @_@ 我耐唔時都發夢迷路的。。。。但係現實我好識路的 XDDD 中學時 summer job 做過 DHL 呢類型工GA 不過呢排係幾忙的﹐我會注意健康的﹐感謝妳關心啊 ^^ 夢4 XDDD 因為我好多 DETAIL 唔記得 GA LA﹐又冇 DROP NOTE﹐所以係亂D  講得好有道理﹐又分析得好﹐全部接收﹐感謝感謝 不過話時話﹐通常發呢夢之前我有食熱氣野 =_=‘’ 係啊﹐小提琴老師都話叫我要靜心去拉琴 妳好利害啊

    回覆刪除
  7. C兄、我睇你都係諗得太多la~~   我冇乜夢發既、通常都係昏迷狀態到天光~~ 
    [版主回覆06/21/2011 23:25:00]都係GA 不過我喜歡發夢GA﹐因為入面係令一個世界﹐都好有趣的 其實每個人每晚都會發夢的﹐只係會唔會記得﹐若果睡得好﹐自然醒的話﹐大多唔記得

    回覆刪除
  8. 我記得發過一次夢...夢見劉華...
    [版主回覆06/21/2011 23:23:00]XDDDD 我有個朋友都試過發夢見到吳彥祖啊 就快 KISS 之際。。。。 醒左啊 XDDDD 之後佢訓番﹐不過冇續集啦

    回覆刪除
  9. 你每個夢都記得好清楚,我一瞓醒就忘記啦
    [版主回覆06/24/2011 00:09:00]都唔係啊﹐大部份發果D夢都唔記得晒﹐呢D咁 DETAIL ﹐係因為做夢時 突然醒左 (受外界影響而醒﹐而有正在發夢中﹐咁夢的內容冇咁快給清除)﹐從醫學上所知﹐每個人都會做夢﹐大多訓醒前﹐腦入面有地方記錄夢的內容﹐但係醒之前就會清除的 ^^ 哈哈﹐還有個D 有趣GEI 夢﹐我一起身就 TAKE NOTE XDDD 所以好多夢都會唔記得的

    回覆刪除
  10. 發夢都收養貓貓 狗狗,哈哈,能俾你收養嘅貓貓 狗狗一定好"幸福"~~
    [版主回覆06/24/2011 00:11:00]嘻嘻﹐係啊﹐好想再養番﹐不過要等下個月頭開始的裝修完成後﹐先可以啊 ^^

    回覆刪除
  11. 森里 ~ 我從來都未睇過 "解夢" 個類書架!!  不過....(解夢) 係同心理學有關連, 可能我引用左小小呢方面去解夢啦 ~ 所以得出呢個結果呀 ~  
    其實好多心理學家, 亦都會從夢境去醫病人架 ~
     
    養小狗個個夢有出入??? um.... 因為我唔知您之前養過狗o麻!! 咁而家就唔係咁解法lar!  
    最新解法, 依然係同感情有關呀!! 不過係親人, 家中人關係可能有小問題出現...小心處理呀!
     
     
    [版主回覆06/28/2011 02:12:00]原來係咁﹐不過好似妳所講﹐心理學絕對係解夢其中一樣重要元素﹐還有環境學都有關 (我想)﹐事關夢中所反影的﹐都係日常生活所遇到﹐正所為日有所思﹐夜有所夢﹐真係冇錯GA 其實好多心理學家, 亦都會從夢境去醫病人架 <<< 呢樣野我都有聽過﹐又聽過用催眠令一D病人得到解放 都中左D 實情係喜歡左一個女仔﹐佢真係養狗狗﹐女仔對貓貓沒有好感﹐所以潛意識下會覺得日後養貓會唔會有問題呢 (呢個想法有D傻。。。 是關上年已給拒絕了)  雖然現在還在努力中﹐不過機會好微...  可能就時常係夢境見到佢又發埋呢D怪夢掛 @@’ 嘻嘻﹐不過都好多謝妳關心啊 ^^ 感謝感謝

    回覆刪除
  12. 你可否把每個夢的感覺講出來, 和近來有什麼事令你困擾, 另外每個夢給你一個名字, 看看可否幫你解解!

    回覆刪除
  13. 每個夢給他一個名字
    [版主回覆07/01/2011 01:34:00]好的﹐等我諗諗先

    回覆刪除
  14. 都話您鍾意左人架啦~ 又唔認 ~
    佢一日未嫁, 仲有幾呀~
    [版主回覆07/01/2011 01:33:00]哈哈﹐我話有D出入  ar ma,  我冇唔認 啊  光明正大﹐事無不可對人言呢 妳講得對一日未嫁, 仲有機

    回覆刪除
  15. 夢(一):  看到你近來處於一個矛盾的狀況, 可能是一件事也可能是某個人, 你平日唔想做的事或某個人你唔喜歡見到他, 但因為某些原因, 你日常無法逃避他, 透過這個夢境去暫時逃避.
    夢(二):  最近你身邊出現了兩個人, 他們的性格很不同, 他們之間是不相熟, 因你的關係而認識, 但狀況是他們的關係並不是你想像中般和諧, 你好希望他們成為好朋友, 但現實狀況並不是你想像般好, 你比較喜歡其中一位, 但又不想得失另一位, 和第一個夢都有關連, 你心情非常矛盾.
     

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。