2014年1月9日 星期四

大滿足 - 德美壽司 Sushi Tokumi

早前朋友仔請食飯,八點已到德美壽司,德美這間評價好高的日式食店, 去到已經 FULL 晒,仲有人等位


魚子沙律, 魚子大粒又好味




松竹梅 芳香宜人 



魚肝



牛肉鍋 - 牛肉,蘿蔔片,冬菇,洋蔥,滑溜溜嘅豆腐加上甜甜地又濃郁GEI 湯底,,好好味



炸蝦大隻又彈牙







鵝肝又係好香好正豆,入口即溶



XDDDD 呢個唔記得係乜肝 XDDD WAKAKA, 我唔明點解點左咁多肝





至愛的温泉蛋,得啊








串燒都好GOOD



炸帶子




炸蟹仔, 其實好細隻 @@ 食唔出有乜特別




三色糕, 紅豆牛奶綠茶三層 ,配合VERY NICE




等住去炸的蟹仔



整體感覺好好,食物同待應服務都有水準 

 朋友話呢度LUNCH 仲低食,有機會要去試下


尖沙咀厚福街8號H8 5樓 


2330 7578

20 則留言 :

  1. ♦・゚晚安喇喂。¤•
    ═╔╗══════╔╗⌒✿╮幸福起航每一天
    ╔╝╠═╦╦╗═╔╝╠═╦╦╗⌒❀╮向快樂前進
    ║╬║╬║║║═║╬║╬║║║✿╮笑接每一刻喜樂處處
    ╚═╩╩╬╗║═╚═╩╩╬╗║⌒❀大家小心著涼身體好
    ════╚═╝═════╚═╝•*¨*„ø¤º°¨ƸӜƷº°¨•*¨*ʚïɞ•*¨*

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳晚上好 ^^ 天氣泠了,大家都要著夠衫 :P

      刪除
  2. 賣相真係唔錯, 好吸引....

    回覆刪除
  3. 嘩,好想食!仲要飲酒咁正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,呢間真係不錯,有空要試下 lunch set , D酒幾好飲GA ^^

      刪除
  4. 好吸引呀, 不過見到d蟹仔好似好慘咁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間真係不錯 ^^ d蟹仔給油炸又真係.... @@''

      刪除
  5. 你介紹得太吸引喇 , 睇嚟好難book 到位呢 , 卡卡~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 相信即日好難book 到位 @@ 我最想試下lunch set, 50-128 不等 ^^ 有機會假日TRY TRY 先

      刪除
  6. wah,你影的日式餐如此吸引人~搞到我super hungry now^@^~
    那間餐廳應該找你幫他們介紹各式菜色!
    我好久沒食溫泉蛋啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. thxthx 小敏 ^^ haha, 我看完又想食消夜 XDDDD
      WA ,我都想啊,有免費試食 XDDD 寫多D,影多D 都NO problem ar
      溫泉蛋 我次次食日本餐都點 :P

      刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。