2014年1月7日 星期二

1比100 寺田模型展 by 寺田尚樹




嘻嘻. 2014 第一次出動影相,早幾日先知有這個展,昨天拿拿臨去海洋中心影下,因為明天就完啦....





若果男仔又玩過高達模型,對1/100 一定唔陌生呢, 一個高達 20M, 1/100 後有20CM, 這次模型多以人為主⻆, 所以實際上係唔夠2CM 的



現場,其實都算細,所有模型都放在箱, AND 展會都知現在香港人+內地人破壞力有幾大,所以 Please stand behind the yellow line



1:1 紙板



在場都有30款左右模型


所有模型都來自一塊模板


紙板展入面有不同類別呢




男兒當入樽


Friend 過打 Band


這個靚呢








唔知係唔係劉旋呢


好肚餓, 好都想入去吃個拉麵啊


豬羅記都有




最 LIKE 這個櫻花樹,哈哈,上面係唔係忍者呢, 大家又估下一套要幾錢,森里估四五百啦, 後面有答案


前面果個係唔係久石讓大神



紙板人係展覽館每一個角落都有出現呢







爬去邊呢




原來已有同伴登頂




大遷晒






藝術家創作真係唔少野.... 看左價錢.....   $2800 1set,  係唔係打錯左,係YEN 啊

XDDDD 咁我影左果版,買張硬卡DIY都得啦


一張CARD 都要80.內附一隻人仔






仲有美美的咸旦黃



埋泥揀   
埋泥睇 


 我的專頁,唔睇都 LIKE 下啦   

 www.facebook.com/visiona.photography  

  






 歡迎分享

20 則留言 :

  1. 好特別的展覽,原來仲可以買番去砌架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,在場都聽到有人問,不過要訂,仲好似完展後一至兩星期先有 @@

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,我都覺拉麵檔做得神似 :P 想起有D餓

      刪除
  3. wah,這寺田模型展好wonderful,有夠創意又好有藝術美感~我鍾意那concert setting~有久石讓大神,那場表演一定perfect! Sakura tree is so nice too!
    唔知是否有機會在我這裏展出呢...
    仲有Dickens影的美美咸旦黃~好幸福啊 ^o^~

    回覆刪除
    回覆
    1. concert setting 真係正 :P 影果時我都會幻想下果情景:P 幾有趣的
      我估都有機會,妳果邊都好重視藝術呢 ^^
      近日煙霞大, 唔係 咸旦黃仲正 :D YES 啊,有美美的咸旦黃在眼前,真係幸福的 ^___^

      刪除
  4. 回覆
    1. 嘻嘻, 影其它 :P 反正又更多更正的 ^^圍左真係無太多MOOD 去影 >_<

      刪除
  5. 到現在都未有時間去睇呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然幾有趣,不過有野圍住, 想多D變化都無,所以都無所為啦 XDDDD

      刪除
  6. 我都有經過,不過見好多人所以無入去睇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 人太多,我都無MOOD 影 ^^ 可能差不多完,所以人少D

      刪除
  7. 我老公同你講法一樣,影個版來DIY都得,不過都只係講下吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係可行的,不過相信用硬卡不易做得好, 我反而係 city super 見果D 仲正 (又係一塊東東變立體物, 數百內有交易)

      妳去影果時有圍嗎??

      刪除
  8. 有趣的小模型創作,似是跳到小人國的社區內。

    回覆刪除
  9. 錯過左就來這裡睇睇囉!

    回覆刪除
  10. 未睇過.................真係大開眼介 , 謝謝森里令我學識多樣嘢呢~!!

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。