2014年4月25日 星期五

好友生日飯 ~ 金潮小廚 Kam Chiu Kitchen



嘻嘻,上星期約了友人食飯慶祝生日,去的是一間不太起眼, 位於葵芳恆景商場入面的一間小菜館, 正常情況下應該唔會找呢間, 不過呢間係友人指名的,因為葵芳恆景商場 離葵芳 MTR都有一段路, 除非住係本區, 唔係都未必知呢


六點半去到, 未算多人, 不用等位, 因為上 openrice , 七點打後閒閒地等半粒鐘.... 仲要只有90MIN 晚餐時間, 有D 誇 LOR




我地點左四個菜一個荷葉飯


鮑粒荷葉飯,  好香好好味,料仲好多TIM, 正啊



地址:香港葵芳榮芳路9號恆景花園恆景商場地下G14-G15號舖
電話:26100488
分類:客家菜/粵菜



 

脆皮冰梅骨, 招牌菜, 甜甜酸酸, 味道濃左DD, 不過都不錯的



一口牛, 好味, 牛肉好軟身, 口感味道都一流,不過要$140 就貴左D D



珊瑚蚌西蘭花 ,可以的,珊瑚蚌同蝦都彈牙



污糟雞 ,雞肉不滑, 幾咸下....not good




不夠90min, 職員已耐唔時問收碟....... 走時未夠8點, 外面企左好多人.....

埋單 五百有多.... 其實都幾貴下... 雖然味道尚算不錯,不過味道都係重左D ... 加上只有90MIN (其實應該唔夠), 都好趕下 WOW, 若果本區,我覺得可以一食,不過聽朋友說又加左價。。。。 價錢又唔係平。。。 要特登搭車去就。。。。 唔 suggest lor



8 則留言 :

  1. 回覆
    1. 友人話黃金蝦 GOOD GA :P 若果不限時,其實都不錯 @@

      刪除
  2. 我鍾意食荷葉飯,要食得咁趕又好無意思囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 荷葉飯好乾身,料又多,食過最好的荷葉飯 :D
      係啦, 未夠 90min 就要走.... 我又唔係食放題.... Y_Y''

      刪除
  3. 我屋企人住响呢度附近 , 所以以前成日去呢間店度食飯 , 不過出咗名之後............又貴咗又難等位 , 依家好少食呢~!!

    回覆刪除
  4. 你影得咁靚o架!價錢就貴左D!

    回覆刪除
  5. 我不太鍾意在有時間限定的餐館用餐...食嘢本來就該輕輕鬆松, 慢慢品嚐各種菜式的味道....出名也該有d人情味嘛.
    不過你影到d菜這麼誘人....真的會引blog友們去食^O^~

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。