2011年4月13日 星期三

一千一日三十六日 快樂滿足的日子



一千一日三十六日 快樂滿足的日子

致各位親愛的朋友們﹐



3 years, 1 month, 10 days (第七百篇)

唔經唔覺寫了 BLOG  已經 3年有多啦 ^^ 這個 BLOG 已經三歲啦﹐又係第七百篇﹐ 祝佢生日快樂先, hehe, 要繼續開心快樂﹐健健康康啊 ^^

究竟三年有幾長 @V@

98,150,400 seconds
1,635,840 minutes
27,264 hours
162 weeks  


 最初寫 BLOG 都係為左係攝影朋友 BLOG 上面留言﹐ 不過佢地都冇寫啦 XDD 轉戰 FB﹐ 個人對 FB 冇太大投入感﹐ 個人感覺 FB 就好似大達

地﹐ 加上作為寫日記唔太適合﹐因為本身設計上關係﹐基本上要找番 寫過D乜東東﹐ 都好難下 @@  但係 yahoo blog 就感覺像家一樣﹐ 每個來留

言就好似老友一樣﹐ 來了解你 :P

開頭沒有明確的方向 ﹐ 不過現在都冇 (XDDDDD 即係話﹐有乜寫乜﹐ 大家睇下我右邊果D分類就知啦 waka)

最初時沒有 BLOG 友﹐基本上都係去已識的朋友睇下留下言﹐ 自己就寫下有關攝影上的 BLOG﹐ 又時就 POST 下喜歡的文章﹐ 知道有最近訪客

呢樣東東 ﹐ 咁又睇下邊個來過﹐又去番訪客的 BLOG 睇下留下言﹐ 大致上就係咁認識 BLOG 友 la :P 每一天都好期待新的回應﹐閒時都會巡下

探下 朋友﹐ 個人覺得用朋友稱呼來得適合﹐ 雖然都有唔少朋友只係文字上的交流﹐ 但係都有D在現實中成為朋友 :) 不過呢﹐ 日子一日一日的過﹐

慢慢已建立一份友宜﹐ 即係話耐唔時就會想起這些朋友﹐咁用朋友比BLOG友來得合適 (對於我來說 ^^)

好多人都會覺得網上面所寫好多都唔係真﹐ 因為大多人所寫都不用負責任﹐ 真假好難分﹐ 好難會識到朋友﹐但又我覺得唔係呢﹐ 從前的人以筆會

友﹐可能係現實中從未見過﹐ 不是一樣可以好了解對方﹐成為知心好友。最重要係願意打開心扉﹐若果真心去交流﹐ 對方一定會感受到 :) 所以可能
傻傻地﹐不過冇所為啦 :P 痴痴呆呆都不錯耶﹐ 順其自然就可以呢 ^^

寫 BLOG 是一樣好開心的事情來﹐ 因為分享本身就係一樣開心的事情﹐ 有朋友一起分享開心﹐開心就會陪增﹐ 唔開心的事情給分擔﹐ 不只減半哦﹐

可能只是一句簡單的鼓勵說話﹐已經係好好的支持。感謝大家的留言﹐這些都係這個 部落重要的寶物。除了寫BLOG﹐ 睇朋友們所寫的﹐總會從

對方所寫所見令自己認識更多, 從中獲益良多 ^^就算沒有人看﹐最少記錄自己生活所遇到的事﹐往後回憶都不錯 ^^

寫了三年﹐ 朋友的數目越來越多﹐ 確係開心的事情﹐不過相對之前就不能探訪太密﹐始終分配在 BLOG 的時間有限呢 ^^‘’ 所以朋友們請不要介意

啊﹐ 一有時間就會探大家的  :P

令一樣比較深感受的事情就係﹐ 一夜間突然消失 >_< ﹐ 所有 BLOG 可以一次過唔見晒..... 就算留言都再沒有任何消息..... ;_; 當然每個人 對

於 BLOG 的睇法不同.. 對於文字上的交流睇法都不同﹐對於 BLOG友的定位不同﹐但係有時都幾唔開心GA﹐ 當你以為與對方建立一定的友情後

﹐ 原來關係係咁薄弱的 ﹔_﹔ 其實最主要係擔心對方係唔係遇到一些不快的事情而突然消失 @@ 不過無論如何都唔會覺得交流係白費的 :D 因

為與每一個人相遇都係一種綠份﹐寫BLOG 的人就如星星數目一樣多﹐ 就算擦身而過﹐都已經好難得﹐祝福這些不在寫BLOG的朋友生活都愉快

呢 ^^

哈哈﹐不過大家不用擔心 XDDDDD 我呢度係唔會執的﹐可以 100% 保證  :) (除非 YBLOG 執粒﹐不過就算佢執粒﹐我都會搬屋通知大家的 ^^) 加

上我好鬼老土古板的﹐一但喜歡上就會繼續堅持落去 :) 盡力做到最好﹐哈哈﹐這個係我個 BLOG名  ar  - Do the Best :P  不過呢﹐朋友仔若果日

後您不再寫BLOG﹐都留個 contact ^^  嘻嘻, 我先留番自己果個先﹐ dickens721@yahoo.com.hk ﹐ 這個 email 已經用左 over 5 年﹐往後都會繼

續用的﹐ 用到屎為止 XDDD 又或者啊若接鬼左﹐ 所以要contact 我﹐除左BLOG﹐ mail 都得 ^^

呵呵﹐大家唔介意又入去玩下呢個遊戲啦 :P 茶實有D已知生日的朋友仔﹐ 雖然冇佢電話﹐不過生日日期已經入左去手提 :P  

http://hk.myblog.yahoo.com/dickens721/article?mid=653


寫了三年一個月多DD﹐ 原來 7 April 2011 呢日累積溜覽已經有十萬啦﹐ 好感動﹐ 因為全靠各位朋友﹐雖然寫 BLOG 首要滿足自己﹐但有人喜歡看

﹐ 係一件好開心的事情來 ^^ 再睇睇 原來回應已經有 12357 咁多啦﹐多謝大家啊﹐因為有一半都係由大家留低GA ﹐ 多謝大家每一個回應﹐ 對於對

講都係珍貴的 :) 若果有一D POST 沒有回應﹐真係唔好意思﹐可能我眼大睇過龍 >__< 但我一定有看過的﹐只係沒有即時回復﹐加上自己又好記

性 -__-‘’‘ 不過有時果D垃圾留言反而睇番D舊 BLOG﹐又可以回覆大家啦 XDDD

這篇已經係第七百篇日記﹐再次感謝您們﹐ 感謝大家令我的人生變得更精彩﹐ 喜歡大家啊 :) 喜歡每一個留下腳印的您們啊 ^^


唔知係唔係 yahoo 知我係寫 BLOG GEI 蕃屎﹐又見我遲遲都唔出番篇 三週年感謝 BLOG XDDD ﹐ 怕得失左各親愛的朋友﹐所以 7 April 2011

呢日早上送上驚喜 ^^ 嘻嘻﹐說實在﹐冇諗過會上到精選﹐因為太多寫得好好的部落格 ^^ 所以真係好開心給 YAHOO 選中,再次多謝大家﹐因為有

大家的支持﹐才有咁多能量去寫好每一篇 ^^ 大感謝啊 ^0^


=======================================
親愛的Yahoo!BLOG用戶:

您好!
恭喜閣下的Yahoo! BLOG入選今期精選Blog!由本星期開始,閣下的Yahoo!BLOG網誌連結將會擺放在精選Blog頁面,更會隨時在

Yahoo!BLOG首頁曝光。

感謝閣下一直以來對Yahoo!BLOG的支持,為我們加添不少精彩有趣且吸引的豐富內容,使Yahoo!BLOG能成為更多用戶選擇的BLOG平台

。期待日後,閣下的Yahoo!BLOG會帶來更多精彩內容!

Yahoo!BLOG
http://hk.blog.yahoo.com
=======================================



講番今次上精選﹐ 真係好利害的﹐ 單日人數已經由平50人左右﹐ 第一&第二天已跳到去200人 @@ 好利害﹐ 所以話廣告好重要呢 @@ 最勁一日

有300 @。@‘’ 真係勁到冇朋友 @V@

仲有 YBLOG 幫我原本段日文翻譯左

原文
最後まで全力した者には 必ず次のレース勝でで チャンスがある
原文意思
全力堅持到底的人, 下一場賽事必定有勝利的機會

YBLOG 翻譯
凡事也全力以赴,就已是個人每次的勝利

哈哈﹐雖然有出入﹐不過都合我意


嘻嘻﹐ 講住咁多先﹐ 往後會繼續繼續與大家交流﹐ 期待有一天可以與大家影下相﹐探下大家的貓MI﹐ 狗狗﹐打下波﹐ 又或者去睇下戲﹐聽下  concert

觀下星等等等:P 我相信會有這一日的 :) 請大家繼續指教指教 ^^ 多謝大家啊,多謝每一個曾經來過的您﹐ 感謝您 :) 祝願您們生活都愉快 ^^


CHEERS﹗

DO THE BEST 全體工作人員 上 (Dickens, 森里, bb喵喵)








いきものがかり-ありがとう✿ 感謝大家﹐送俾親愛的朋友們


24 則留言 :

  1. congrats!!
                                                     Ki
    [版主回覆04/13/2011 01:48:00]多謝晒

    回覆刪除
  2. Congratulations~~~Glory No.700  issues
    [版主回覆04/17/2011 00:30:00]感謝啊﹐往後繼續多多指教 

    回覆刪除
  3. 早啊 ! 森里 ~
     
     

     
    呢幅相好靚,好有創意! 真難得你在百忙中完成,多謝分享 !
    [版主回覆04/17/2011 00:36:00]早晨 ANNA ^^ 不用客氣呢﹐這張相我都好喜歡呢﹐所以花點時間同心機都值得的 ^^ 往後還請多多指教呢

    回覆刪除
  4. 恭喜ar!!!!我都係你fan屎ar!!!
    [版主回覆04/17/2011 00:39:00]多謝 蘋果米  嘻嘻﹐多謝多謝 ﹐我都喜歡看妳的 BLOG﹐往後都要寫多D呢

    回覆刪除
  5. haha, 我們真的在這裡識了3年嚕..
    精彩的Blog自然有人欣賞..
     嘩 , 心心呀..
     
    [版主回覆04/17/2011 01:14:00]係啊﹐嘻嘻﹐唔經唔覺已經相知三年啦 好高興認識妳啊﹐哈哈﹐我仲記得果篇離島的飄飄經歷 & 音樂﹐六層朋友連結 ﹐仲有好多都好好睇的 ^^ 都係要多謝各位朋友到訪﹐有大家的支持﹐寫起上來都特別落力的 ^^ 所以往後還請 KEiCo 多多指教 ^^ 呵呵﹐這個心心係由友情連結出來的 好珍貴呢

    回覆刪除
  6. 好開心爺, 竟然係你上面張相見到我家Teddy 仔成為一份子
    其實我個私家blog 早於05年已用, 當時用作日記, 不對外開放, 及至08年養貓後才開放, 早期都沒有人回覆, 亦沒想過會認識一班貓友們, 之後另開一個"新之心友" blog 方便teddy ba 都可以登入出blog, 由於自己沒有堅持, 個blog 已經唔係成日update 及去朋友們處留言, 因為太懶了
    我也忘記何時到你個blog 留言, 但高興認識你!
    [版主回覆04/17/2011 01:36:00]嘻嘻﹐不用客氣呢﹐只係送給各位朋友的小小心意 ^^ 知 TEDDY 仔喜歡吃﹐就放佢近個 CAKE 附近啦 XDDD 呢個 CAKE 人同貓 MI 都食得的:D 嘩﹐原來 05 年已經開始寫﹐ 印像中好似果段時間最興部落 @@ 嘻嘻﹐其實寫BLOG 都冇話要幾時 UPDATE GEI﹐得閒又 UPDATE 探下朋友們﹐ 不過有時間要多D UPDATE﹐等 TEDDY 仔 同 DOWCY 妹 同 FANS 唔洗等到頸都長晒 ^^ 哈哈﹐我估有兩年時間 ^^ 嘻嘻﹐我都好高興認妳啊﹐咁緊係仲有 兩位可愛貓MI啦 ^^

    回覆刪除
  7. 希望yahoo blog d 無聊留言快d 消失, 去咗玩 fb嘅朋友仔快D返來~ 真的高興認識你, you really "do the best" lar~
    [版主回覆04/17/2011 01:54:00]近排好左好多﹐D無謂留言好快就由 SYSTEM DEL﹐YAHOO 都有做野﹐算唔錯呢 ^^ 不過咁講﹐我又覺得好多人轉玩 FB 都唔係因為D 無聊留言 最主要係 FB 係主流﹐以往的討論區﹐部落都變得泠清﹐始終時間有限﹐不可能分配去唔同地方。  @@ 我會咁睇﹐有十個留言﹐一半係朋友留的﹐一半係垃圾﹐我情願花時間 DEL 左果五個再回覆朋友的﹐若果為左D無謂留言就放棄﹐咁日後 FB 出現同樣問題又或者好多廣告﹐情況一樣﹐我覺得心態係主要因素 @@ 覺得寫BLOG 係開心的﹐係值得花時間﹐會繼續的﹐多少回應﹐無聊留言有幾多不重要﹐樂在其中才重要呢 ^^ 嘻嘻 ^^ 我都好高興認識妳呢 ^^ 哈哈﹐我只係 TRY MY BEST 多謝妳的讚賞﹐往後繼續交流

    回覆刪除
  8. 我都係;D一中意左就會繼續做落去^^
    [版主回覆04/17/2011 02:01:00]嘻嘻﹐NICE NICE

    回覆刪除
  9. 森里 ~ 恭喜哂呀!多謝你整左張心心圖案,我又見到自已個琴呀!真有心思啊! 我好多鼠友已經無寫 blog 了,有些去了 fb, 你搭車都見到d人都係上緊 fb. 有些像你說的,一夜間突然消失,留言都沒有再回覆了!
    [版主回覆04/17/2011 02:35:00]多謝 嘉嘉 ^^ 嘻嘻﹐好高興認識妳 ﹐張圖只係小小心意﹐答謝各位朋友 係啊﹐感覺 FB 已經 CONTROL 左大家的生活模式﹐係唔係好事真係好難講 @@ 最緊要係懂得 CONTROL﹐唔係由環境 CONTROL自己呢。  原來嘉嘉都遇到呢D情況 @@ 不過每個人的思想不同﹐對同一件事都有唔同睇法同重視﹐所以別人如何真係無法預測﹐只係有些感嘆呢 @@ 一夜間突然消失,留言都沒有再回覆了﹐其實出番個關閉 BLOG 都唔係難的 =_=’  最少係一個道別哦﹐文字上 GEI 交流一樣會有感情的﹐一樣會關心對方﹐突然消失果種感受都幾 DOWN 的 嘻嘻﹐往後要繼續多多指教 呢 ^^

    回覆刪除
  10. 森里,你張三週年相片,我有份好開心呀,你寫左好多同我一樣的心聲,實在好有同感,再有八百篇、九百篇,加油、努力
    [版主回覆04/17/2011 02:59:00] 好高興認識 BonBon 您啊 不用客氣啊 只係少少意思﹐答謝親愛的朋友們。 無論任例途徑﹐有綠相遇真係好難得﹐ 當大家願意為對方 留第一句言﹐CONNECTION 就建立呢﹐而且每個人的時間都一樣珍貴﹐願意去花時間關注對方﹐哪怕係簡單一句問侯﹐都要好好珍惜﹐對我來說係實實在在的友情 ^^ 所以往後還請多多指教﹐多點交流呢 ^^ 好啊﹐一定會有 八百篇、九百篇﹐一千篇的 會俾心機的﹐多謝支持  

    回覆刪除
  11. Cherry Tam 叻心威ma2011年4月14日 上午9:47

    勁鍾意個蛋糕呀~
    [版主回覆04/17/2011 02:37:00]XDDDD 餵食喵 多謝多謝

    回覆刪除
  12. 寫出左我絕大部份既心聲,我自己寫blog冇話過俾任何我識既人知,所有blog友都係網上識,好多都已經成為好朋友。 BTW, 我寫了兩年都唔夠200篇,你三年700篇,好利害
    [版主回覆04/18/2011 01:22:00]多謝多謝 ^^ 嘻嘻﹐我就覺得寫 BLOG 分享給別人係開心的事情呢﹐從中認識一些新朋友又係令一種樂事﹐願意花時間去留言交流﹐去認識自己的人係難得的 ^^ 哈哈﹐乜都寫下﹐見到乜又寫下 XDDD 所以咪有成七百篇 大家都加油﹐繼續分享生活的一點一滴﹐往後多點交流呢

    回覆刪除
  13. 森里, 我又來探你啦 ! 想話你知, 你選的歌很棒....
    這首 いきものがかりーありがとう  好好聽啊 ! 多謝分享...
    [版主回覆04/18/2011 01:29:00]嘻嘻﹐多謝ANNA 來訪 ^^ 係啊﹐這首歌歌同詞都咁正﹐加上主音甜美的的歌聲﹐真係超正啊﹐好COME聽 ^^ 不用客氣啊﹐好野緊係要分享俾各位朋友啦

    回覆刪除
  14. 睇完呢整篇發表, 一路睇一路想 本來有好多野想回應; 不過...睇到最後又唔知想講咩?  不過又莫名奇妙, 引出一種..由心而笑感覺~ 哈~ 哈~
    個心心blog友相整得好靚~  公喜您呀~ 森里 ~   
    我突然想.......如果您所有blog友, 都黎個真身大合照; 都幾得意呀~
    [版主回覆04/18/2011 03:16:00]嘻嘻﹐多謝您啊﹐睇晒全篇 ^^哈哈﹐好鬼長氣啊 不過寫BLOG 對我來說真係好開心的事情來﹐分享本身係開心的事情﹐各位朋友的留言就更加係繼續去寫的動力﹐雖然只係文字的交流﹐但係一樣咁珍貴同實實在在的﹐人與人交流往往會令自己有一番得著﹐因為每個人都有自己的體驗呢 哈哈﹐我都好喜歡張心心相﹐友情連結出來的一張相呢 ^^比起大自然美景有過之而冇不及的 哈哈﹐咁我要比心機呢 或者第一萬篇就會達成的 不過對於呢樣咁有趣的大合照﹐反而更希望往後有更多更多交流﹐更加可以了解大家﹐這個才是交流的重點 ^^

    回覆刪除
  15. 我都見到我張相, 多謝你呀!   @@
    好同意你嘅講法.  我對Yahoo blog 都係又愛又恨. 因為佢我識到好多朋友, 好似你咁啦.   有時有係唔見緊d 嘢, 或者留........言 N 次, 嬲到爆.
    不過, 呢個 blog 已經變成我地生活嘅一部份啦. XDDDDDDDDDD   
    轉 fb, no way.
    [版主回覆04/18/2011 03:03:00]不用客氣啊 ^^ 少少心意﹐好高興認識 YOYO妳啊 哈哈﹐其實喜歡寫BLOG 喜歡 分享的朋友們都會繼續留底的 ^^ 果D垃圾留言﹐又或者耐唔時死下死下 (近半年好似真係少左好多﹐YAHOO 真係有做野 GA﹐垃圾留言好快就給 SYSTEM 自動清除)﹐不過我就覺得冇所為﹐都唔會因為佢而放棄的 ^^ 可能真係要時間去清除﹐不過相反又有咁多朋友會來探訪留言﹐冇理由向惡勢力低頭的 用心的留言先係繼續寫的動力。 不過, 呢個 blog 已經變成我地生活嘅一部份啦.  <<<< 嘻嘻﹐同感啊 ^^ 係生活的一部份呢﹐好珍貴的東西來 就像自己與朋友們一起創做的印記 FB 太流水﹐像廣場一樣﹐像一個討論區﹐每個人以一個訪客登入﹐去廣場吹下水﹐冇主客之分﹐相反 BLOG 就像自己的家一樣 不過始終兩者功能不同﹐只要找到適合自己就可以啦 ^^ 樂在其中最重要 ^^ 嘻嘻﹐往後都要多多指教﹐繼續交流呢

    回覆刪除
  16. HAHAHA)))))) 金金太黑啦, 我揾咗好耐先見到隻烏卒卒嘅金金呀!
    不過真係好榮幸可在張相出現, 整得好正呀!
    [版主回覆04/18/2011 02:35:00]原相冇咁黑GA @@ RESIZE左放上 YBLOG 色變左少少又暗左DD 老細係 VIP﹐一睇就睇中間啦 XDDDDD full size  清楚好多﹐一睇就睇到金金啦 http://www.fotop.net/chisato721/importanthings/dothebest3yr_700?full=1 不用客氣啦 ^^ 好開心可以認識妳同金金 ﹐當然有寶哥哥同雪雪妹妹啦 ^ ^﹐這張相只係小小心意

    回覆刪除
  17. 你影相同寫作都咁正, 所以我都係你的忠實粉絲,繼續加油呀~!
    [版主回覆04/18/2011 02:29:00]影相還可以啦 寫作就真係 XDDDD 我覺得寫得最好係中七果時 WAKAKA﹐AL 作野都幾叻叻 ( ) ﹐之後 一路跌 WALT 啦 妳真係好 GEI JACK 多謝長時間用心GEI 支持啊 ^^

    回覆刪除
  18. 我都見到自己, 恭喜晒 & 多謝晒~
    [版主回覆04/18/2011 02:20:00]不用客氣啊 ^^ 多謝支持﹐往後都繼續交流交流呢

    回覆刪除
  19. 你呢篇好長氣.睇情況你都是 適合寫卜多過玩fb囉
    [版主回覆04/18/2011 02:08:00]XDDDDD 話晒三週年﹐仲上埋精選﹐點都要寫長D XDDDD 寫了咁長時間﹐緊有D野講下 係長長長長長長氣左DDD 不過真係要多謝大家就真﹐BLOG 除左係分享﹐就係 互動交流﹐冇大家的支持﹐又點會有咁多篇 BLOG 呢 ^^ 咁緊要要多謝慧慧啦 ^^ 高興認識妳同D 可愛雀雀

    回覆刪除
  20. 恭喜森里 & 三歲生日快樂! 
    三年說長唔長, 話短唔短! 見到你的確放左好多心機同時間係呢樹, 好難得啊! 加油呀!
    好開心係上面張相見到自己, 多謝你!
    [版主回覆04/20/2011 00:34:00]多謝九妹 ^^ 係啊﹐真係放了唔少時間同心機係寫 BLOG 中 ^^ 最開心係識到大家﹐呢樣才是最珍貴的﹐所以都值得的 ^^ 我會繼續加油 GA ^^ 多謝您啊 嘻嘻﹐緊係唔會少左九妹啦  ^o*  往後還請多多指教同交流呢

    回覆刪除
  21. 我係小粉絲, 我好中意睇你d 相架~~
    [版主回覆05/02/2011 00:48:00]XDDDDDD 就係睇你D 相要留言﹐我先開 YAHOO A/C 的 @@ 又調轉D野來講 我翻譯番原文先 我係 bruce 的 小粉絲, 我好中意睇你d 相架~~
    or 我唔係你GEI粉絲, 我好鬼憎睇你d 相架~~ XDDDDD 死未 

    回覆刪除
  22. 恭喜、恭喜~~            你話你手腳慢?? 其實我仲慢過你ar~~ 我已經4個月冇update la~~ 
    [版主回覆05/02/2011 00:50:00]thxthx Licia ^^ ..... 其實我真係慢左好多 >_< 出少左好多﹐好多好想寫都冇時間寫。。。。。。。。。。。。 哈哈﹐妳轉戰FB 同 D 靚靚相集﹐緊係分身不下啦

    回覆刪除
  23. 嘻!在精選blog看到你個嘜頭呀!恭喜! 現在我都係YBlog, FB兩邊走呢! 仲有呀!上面個心形蛋糕咁鬼正! 一眼就看到我隻貓手手,好感動呀!
    [版主回覆05/02/2011 00:56:00]哈哈﹐多謝多謝 ^^ XDDDD 出左 名 LA WAKAKA (信心滿滿中) 妳都好利害﹐兩邊都有定期UPDATE﹐努力啊 ^^ 不用客氣﹐只係對各位朋友小小的心意 哈哈﹐貓貓手﹐見到都開心﹐緊係要放埋上個 CAKE 啦

    回覆刪除
  24. 你好勤力, 我就懶晒啦
    [版主回覆05/02/2011 00:52:00]THXTHX 還有好多都好想寫 >__< 不過真係唔夠時間﹐大把相係倉底。。。。 嘻嘻﹐妳都有定期 UPDATE 學琴近況﹐都好好啊

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。