2010年7月1日 星期四

貝多芬病毒




劇情介紹

漂亮、有點男人婆個性的九級公務員竇縷美(李智雅飾)。她工作的市政廳公開徵選文化特區企劃案,曾在音樂大學專攻小提琴的竇縷美提出管弦樂隊公演的構想,
意外地通過了!但過程中,卻遭到演出公司詐欺,幾經波折後,她開始自己招募“管弦樂隊”。這時,行業裡“惡名昭彰”的指揮家姜建宇(金明民
飾)、與姜指揮同名同姓的暴力警察姜建宇(張根錫
飾)因為會吹奏小號…都被她號召在一起,但是臨時組成的管弦樂團果然狀況不斷…,難題令她應接不暇,但是這些因為愛好音樂而在一起的人們,實現了他們的夢
想,譜出了他們最燦爛的幸福時光!






好少睇韓劇﹐數數手指都唔夠五套﹐一套入全智賢 gei happy together (似同一屋簷下), 茶煲阿四 同
復仇記 ﹐ 喜歡小提琴後的我﹐緊係唔放過呢 用了兩個星期睇晒十八集﹐不過呢..... 每一集都成一小時十分﹐劇情比較慢 =_=‘’‘ 若果縮短到十集左右﹐應該會好好多呢 @@ 不過以音樂為題材﹐其實都不錯呢 喜歡音樂﹐喜歡古典﹐呢套都不要錯過呢

特別喜歡劇中的女主角﹐佢細細個開始學小提琴﹐雖然資質一般﹐還是努力練習﹐為了一天可以站上舞台﹐克服種種困難﹐正面積極去面對問題   夢想人人都有﹐努力去實現就唔係人人都可以呢﹐就算夢想未能實現﹐過程中都會有得著呢 ^^

令外 由女主角組成的 團都好正﹐雖然大家水平都未達標﹐只係做後備﹐不過呢﹐200% 心機﹐300% 努力﹐終於得到演出機會﹐得到有名又挑剔的指揮家姜建宇認同。




哈哈﹐唔知係香港﹐若果係 MTR 入面﹐得唔得gei 呢﹐我見外國旅遊雜誌都有人係 火車入面表演的



呢幕係其中一幕喜歡的﹐當時女主角還未知男主角係音樂天才 (男主角只要聽過一次的曲就可以 o岩拍子﹐o岩音一 take 過 奏番出來﹐同錄音機一樣)








男主角造型又真係幾似貝多芬











official web site

http://drama.videoland.com.tw/channel/Beethoven_v/dir.asp#a1

5 則留言 :

  1. 森里是否也中咗"小提琴的病毒"呢(講笑ga )...所有與Violin有關的人、事、物都逃不過你的法眼+法手呢 !不知這套韓劇會不會好長氣呢? ...我覺得現在的韓劇,越來越精彩...雖然有時會很拖,但還是會好"引"人去追睇 。
    喔...在MTR 入面拉Volin,應該會係種非一般的體驗吧,你想試試睇嗎 ?
    [版主回覆07/03/2010 21:43:00]嘻嘻﹐小量中毒﹐但又不足以至命 XDDDDD 上左引 喜歡 Violin 後都會多留意相關事物呢 韓劇真係長氣左點﹐呢套都唔例外 所以我喜歡日劇多點 不過總覺得韓劇都比較悲情D﹐時常都有人有不治之疘 @_@’‘ 我想係 HK MTR 入面真係難D﹐可能會俾投訴 @@ 說實在大家的容納性不太高呢

    回覆刪除
  2. WOW))))))) 想4 ..................大相靚到4 !!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆07/03/2010 21:30:00]哈哈﹐多謝多謝 呢幾日都好好天呢﹐所以影日落就最好 GA LA

    回覆刪除
  3. 森里 ~ 你有追呢套劇?邊個台,J2?
    [版主回覆07/05/2010 01:41:00]嘻嘻﹐呢個係開心版來 XDDDDD  我兩個星期多就 KO 左佢 不過我記得之前 J2 有播@@

    回覆刪除
  4. 原來你都有追呢套戲, 呢套真係超正~~~
    睇完真係有個衝動想好似主角咁大膽,
    係mtr度拉奏, 另外最鍾意既, 係套戲表達各人
    都堅持住自己既音樂夢既個份執著, 特別女主角知
    自己有失聰既一刻, 都堅持住個份音樂熱忱....
    一個字"正"~
    [版主回覆07/05/2010 01:46:00]嘻嘻﹐我喜歡交響情人夢多D ^^ 呢套都幾好﹐因為比較音樂D﹐同多D小提琴﹐交響情人夢就笑位多D﹐誇張D ^^ 不過就長氣左D @@‘’ 我都好欣賞入面的人﹐為左音樂去努力﹐把冇可能變成無限個可能 特別係女主﹐就算失聰還是繼續堅持﹐真係好叻 哈哈﹐我估一係 MTR 拉﹐即上 youtube @.@''' 唔理好聽定唔好聽﹐總覺得現在的風氣不太好..................

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。