2010年7月7日 星期三

秋色農情 - 山下風景篇



早幾日又再去嘉道理農啦 ﹐呢個地方超正﹐喜歡影相必來﹐好多題材發揮﹐就算來參觀﹐都十分推介

早幾日D相未有時間搞﹐先拎番D超級倉底貨出來 ﹐係 2008 月 十一尾影的 但我十分喜歡這輯相﹐其實一早放了係相簿﹐不過拖下拖下﹐冇係 BLOG 出﹐唔好浪費﹐分享給大家睇下先

呢日超級好天﹐約了朋友十點係太和火車站搭 64K﹐唔洗二十分鐘﹐就到達啦﹐印像應該小學來過一次﹐我想好多朋友一樣係小學來過呢﹐不過應該係山下面﹐沒有上山的﹐山下面都有唔少野睇﹐有農場又有小動物


 係入口買先飛﹐登記好﹐就可以入場呢﹐呢度有小食部同氣水機﹐所以係呢度遊一日都唔係問題 喜道理還有專車載大家上山﹐所以記住早D係入口處預約拎飛。因為假日都有一家大細入來呢。


睇下﹐超好天啊


因為秋天關係﹐真係好清爽啊





先係山腳遊下先 




係入口處附近的生機園 (不過早幾日去時正在維修)



好Q的稻草人小姐




來多張 CLOSE-UP



除左可愛稻草人﹐仲有極之罕有  白色貓頭鷹



種左好多好靚好新鮮的菜




哈哈﹐有少少萬聖節 FEEL 呢















令一位稻草人小姐 ﹐佢會教小朋友一D農場小知識







好少見的溪田 




溫室 ﹐不過當時冇入到去




秋天植物的色彩都好豐富ga , 相下面 呢個標題都因這而起




係唔係好好色呢








好好彩比我見到蝴蝶 




仲有多一隻 







呢次我有拎腳架﹐所以慢快門影﹐D 水係唔係變得好似塊布咁呢 








哈哈﹐我同小妹妹一樣﹐又係最喜歡豹貓 XDDDDD



6 則留言 :

  1. 真的是小學才去過幾次, 我好怕去這裡, 因為是冬天, 沒東西好看..
    現在改變了很多,稻草人好得意..話時話, 8月初是立秋了...  
    [版主回覆07/09/2010 14:24:00]去過幾次咁多﹐我記得我去過一次炸 @@ 通常學校旅行都會係秋 冬呢 ^^ 冇咁熱呢 現在真係多左野睇﹐好值得去 ^^ 咁快就1立秋﹐一次風都未扛過 WOW

    回覆刪除
  2. 成日都話去, 但成日都未去到...而家咁熱, 更加唔想去
    [版主回覆07/09/2010 14:15:00]影相正GA﹐其實果度都係話太熱gei ﹐因為郊區又有咁多樹木﹐都涼風的 ^^ 但係秋天去都不錯﹐夏天的確係熱 @_@

    回覆刪除
  3. wow)))))))))))))))))))你張孔雀相洗唔洗咁靚呀!!!!!!!!!!!!!!!!1
    [版主回覆07/09/2010 14:14:00]嘻嘻﹐我好喜歡啊 :P 好好彩見到佢開展﹐不過趕唔到換鏡﹐影唔晒佢全相

    回覆刪除

  4. 咁可愛嘅!
    [版主回覆07/09/2010 14:22:00]哈哈﹐不過早幾日﹐佢已經飛走左 LU

    回覆刪除
  5. 天氣好好咁bor~影左咁多靚相! (唔知你去影個日的天氣又如何呢?!)  不過我會覺得好熱.....(溶左...==") 好鍾意下面lee張呀!
    不過太細唔可以"偷"落黎做wallpaper~ 哈哈~~ xd 嘉道理農...我一次都無去過 ~.~ 係邊黎ga? 要入場費的嗎? 有咩玩ga? haha~好多問題........
    [版主回覆07/09/2010 14:22:00]係啊﹐係十分十分之好天啊 早幾日再去﹐又係超級好天﹐能見度好高 ^^ 所以直望到深圳 @@ 哈哈﹐早幾日我去都 溶左 la =_=''' 好彩有風同唔焗﹐唔係我實死  嘻嘻﹐呢張係成 set 相最最喜歡的一張﹐ 識貨啊  有 TASTE 呵呵﹐不用"偷"落黎啦 ^^ 我 send 番張 原相俾妳啦  嘉道理農.場其實好近林村的﹐只要係太和 火車站樓下搭 64K﹐不用 20min 就到啦﹐好值得去GA﹐想去又怕熱﹐秋天去都不錯GA﹐入場費就 $10 入面主要睇動物﹐花草﹐蝴蝶﹐農物朿關的東東  AND 山上面風景就不錯GA 

    回覆刪除
  6. 又咁講, 我反而現在影唔哂佢, 另一味道,更加美麗!
    [版主回覆07/10/2010 00:03:00]同感啊﹐我都喜歡呢種有迫力 gei 構圖

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。