2008年5月14日 星期三

士氣低落﹐精神力嚴重下調,夢遊進行中

近排真係士氣低落... 精神力嚴重下調.... 似夢遊多D

上星期五﹐一心放工返沙田 physical 做 gym, 點知去到先記得張証留左係令一個 bag 好彩係新城市撞到 friend, 佢話可以唔拎証都入到去. 咁返番 physical 俾 $5 行政費+100按金就可以﹐哈哈﹐我都係第一次冇証係身

白痴行為繼續停不了﹐星期一放假冇野做﹐約左個朋友係沙田食早餐﹐點鬼知係大圍上車搭錯左去九龍方向的火車.... 隔離有班哥哥仔傾偈仲講緊要搭船去離島﹐我心諗﹐咁得意搭去沙田方向邊有船啊... 跟住我 look look 個窗﹐原來我過緊 lion rock... 真係超低能勁搞笑。

今日放工去探朗朗﹐點知係香港站搭 MTR 去到南昌又傻下傻下係南昌去轉西鐵﹐仲要上埋月台﹐不過其實我係要係荔景轉去 TW ga.... 不過原來八達通有 record,  even 我出出入入都冇扣多我錢.....

點番隻歌先﹐精神精神精神精












3 則留言 :

  1. 加油ar..朋友~~

    回覆刪除
  2. 加油ar..朋友~~
    [版主回覆05/16/2008 18:49:00]多謝啊

    回覆刪除
  3. 你真係傻了,今天士氣不再低落嘛!?
    thank you for visiting my blog ~
    [版主回覆05/16/2008 23:32:00]我都多謝 keico 妳來訪同留言 今日好D , 有拎証去 physical﹐做完 gym ﹐精神好多呢, thxthx ar

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。