2008年6月12日 星期四

[FWD]火柴人的故事 [立體愛情觀]

有朋友 send 過來我 gei facebook

幾有意思 ga

如果大家想分享俾多D朋友﹐請拎去用 la


動畫版






























































人生不外乎尋尋覓覓。


生活在不同世界的人,或因為某些原因卻步不前的人,其結果沒有兩樣,都是失敗。


或許,沒有結果的愛情才是最動人的


Please have Good care for your good friend
請珍惜你身邊的好朋友

Show your friends how much you care
告訴你的朋友你有多在孚他們

Send this to everyone you consider a FRIEND, including the sent it
把這個訊息轉寄給一個你記為係朋友的人﹐句括把把訊息寄給你的這個人

If it comes back to you, then you' ill know you have a circle friends
如果你收到回轉的訊息,那你就會知道﹐你擁有一整票的朋友

8 則留言 :

  1. 好有趣,用咁簡單圖,就可表達出一些咁有意思訊息
    [版主回覆06/13/2008 01:53:00]hello grace, 對 ar﹐簡簡單單卻又能表達到令人深思的訊息 wow ^^

    回覆刪除
  2. 之前看過一次這段文字, 今次再仔細看一次, 仍是覺得有意思... 人與人相遇相知, 很難.... 能遇到了就要好好珍惜.... 珍惜眼前, 知足常樂.....
    [版主回覆06/13/2008 02:12:00]對啊﹐我都好同意呢 能相遇已經好難得﹐能走在一起更加不易﹐所以能夠珍惜的人必會幸福快樂

    回覆刪除
  3. 如果兩個人的價值觀大不同, 好難相處, 但兩個太相似的人又好似沒有意思......人就是這樣子...矛盾!!
    [版主回覆06/13/2008 02:10:00]從令一個角度去睇 兩個人的價值觀差異太大未必唔好gei, 只要係接受﹐唔同價值觀咪出現多點變化 lor﹐生活不是更精彩呢﹐而且可以話互補不足 :D 價值觀太相似﹐又可能係好事 wow,因為咁更加事半功倍﹐因為容易了解對方的想法﹐又會少了好多不必要的誤會。 所以能走在一起﹐已經好難得呢﹐只要願意接受對方的好與不好﹐好多事情都會變得簡單呢 不過計我話﹐都係睇

    回覆刪除
  4. 有時好得意...你最friend個朋友偏偏離你最遠(我嗰個朋友喺美國....但日日要MSN過至安樂),但與你最近啲朋友呢??可能電話唔到,一個月都唔會見一次!坐隔離個同事都未必會同佢食LUNCH啦!哈哈,豬媽從未見過傻定哥,但日日都要去森里個BLOG度坐吓.....
    30cc關心+40cc愛+10cc主動+20cc珍惜 = 友誼萬能膠
    祝友誼永固!
    [版主回覆06/13/2008 02:40:00]多謝豬媽時常過來採訪  說來都好開心 ga, 雖然冇見過 blog 友們﹐不過有時可以互相分享開心﹐有時唔開心有煩惱時又可以互相關心﹐簡簡單單一句慰問與拍手歡呼(我指D公仔 icon, keke) ﹐其實已經好足夠呢﹐有時都會說﹐"真不錯呢" ^^ 乞你hehe ﹐不過我成日都見到豬桐 wow , 係妳地個 blog, 同上次運動會﹐我有印像 ga, 因為我所影 gei 人我都有印象 ga﹐ 不過上次運動會太多人呢﹐我就唔係太記得每個 lu ^^;; 說實在﹐好多時同你好接近的人 (工作﹐朋友)﹐其實又有幾多個願意去了解對方呢﹐就算你想﹐對方係唔係又願意打開心屝讓你去了解呢﹐不過我諗只要有人願意行出第一步,友誼就會慢慢累積﹐門就慢慢打開 ﹐這時就能夠交心。

    回覆刪除
  5. 我好多謝你呀!我一定要save起佢,因為在很早以前我有個此電郵,但丟掉了!
    可否借來在我blog發表下!?
    [版主回覆06/13/2008 00:57:00]好啊 Keico,妳拎去 la, 反正都係朋友 send 俾我 gei, 我有 原本果個 animated gif, 如果妳要我 send 去妳 email la

    回覆刪除
  6. Minifairy_夢女孩2008年6月13日 上午11:03

    真的好有意思....我會用拼圖來比喻兩個人,凹凸要合適才能拼合在一起,大家一定要懂得欣賞對方的優點同時又接納對方的缺點,講就容易做就難,覺得合適就要好好關心、愛錫對方、多表達自己的感受( I love you, I miss you),真的要好好珍惜身邊人,不然會後悔遺憾
    [版主回覆06/13/2008 11:58:00]早晨 Minifairy, Happy Friday wow 拼圖這個比喻好好 wow , 好多人時都係收收埋先搞到問題多多。放係心﹐不如講出心中所想。咁大家了更了解對方呢。能夠珍惜﹐確係一個學問呢 ^^

    回覆刪除
  7. Joyce Chong (^0^)/)2008年6月13日 中午12:47

    朋友同朋友之間要講緣份,也要講互動和遷就。就如你說,大家一個緣份下認識,只要blog友有reply你,你已經happy,但假如另一方沒有reply,久而久之你也會放棄吧。
    我好珍惜仍然有聯絡的同學。N咁多年的友情我希望可以延續。
    互動和遷就是維繫一段友誼基本材料。希望大家可以不斷烹調呢煲-----友誼
     
    [版主回覆06/13/2008 13:41:00]對啊﹐能夠相遇其實係緣份呢 如果大家能夠互動﹐友誼就會慢慢累積﹐如果只是單方面﹐開頭都沒有太大問題 gei﹐不過時間久了﹐說實在都好難去繼續呢。 所以互動和遷就確係友情的秘方

    回覆刪除
  8. 每件事都是互動的,只有一方努力,距離很難縮短!做朋友一樣,只有一方付出,友情很難長存,必須雙方都有心才能做好朋友!
    [版主回覆06/13/2008 21:31:00]晚上好 ar SC, 絕對同意妳的說法﹐只要有一方願意走第一步﹐而令一方又願意踏出下一步﹐大家都距離就會越來越近呢

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。