2010年3月1日 星期一

夢を奏でる - 初章 -學習(10)




經過上一堂唔夠訓雲遊四海﹐今次回雞啦
﹐晚上打完波回家 ﹐即沖涼
訓覺
﹐不過都係唔多訓得著.... 半失眠下﹐1點上床﹐應該大約四點幾先訓得著
﹐因為唔多夠訓﹐原本諗住上堂前練習半小時再落街吃早餐﹐不過最後拎左來訓﹐九點起床
﹐好爸爸 煮左個麵沖左杯奶茶過我﹐真係感謝感謝



拎好朋友出來 tune tune﹐近排天氣好潮濕﹐發覺好朋友好易走音﹐仲走得多呢﹐早排天氣凍都走得好少呢




早到左 10min, 望一望練室 ......  eeeee .... 點解冇人 gei.... 但入面有琴聲ga... 唔通上一堂個女仔......變左



好驚啊﹐晨早流流仲係新年.... 唔會掛﹐再望真D﹐原來 sensei  坐左係度﹐因乜解坐係度。。。。 但入面冇人gei @_@ 但又有人拉緊  wow. 咁咁咁咁咁........ 我敢再望入去啦 



係出面坐左一陣﹐迷底終於揭開啦﹐行出來原來係個好細粒 gei 小妹妹來呢 (係貼近門﹐所以我係個窗仔望唔到佢)
, 我問下 sensei, 可解一個星期唔夠﹐一個大人變成小妹妹呢 (笑)


世界真神奇啦﹐不思議的事情時常發生﹐只係你遇唔遇到呢
, sensei 話上一堂果個學生同小妹妹調左堂呢 ....不堂正常番﹐ 所謂不思議﹐只不過人們 gei  錯覺同一廂情願的想法吧了



超低能完又講完爛  gag



回正題


上堂前先同 sensei 閒聊幾句﹐關於潮濕問題, sensei 都有唔少學生近排果琴奶野﹐琴身受天氣影響﹐有好多水氣。

所以大家記住放D防潮東東係琴盒啊, 不過唔好放太多﹐最好有加多個濕度計看下門口﹐太乾對痴住果琴D膠都唔好ga,  分分鐘太乾﹐個琴會散開......
sensei 話潮濕天氣會較易走音﹐真係拉緊可能都要 tune 番對個音呢




一開手慣左俾個琴 sensei tune, 跟手我就問下 tune 琴問題﹐ sensei 又好自然咁俾番個琴我去 tune 
, 跟叫我又自已tune 下﹐佢話我聽音都 ok, 所以要繼續多D去 train up 耳仔






confirm 番用雙音 tune出來 G 同 D 弦係 tuner 睇出來係高少少ga, E 弦就低少少la
上常痴痴呆呆怕聽錯左﹐confirm 番﹐安落晒



不過低幾多同高幾多呢﹐為左 prove 個結果﹐我拎埋部 tuner 上堂
﹐果然雙音 tune 出來 G 同D 弦 係高少少﹐不過 difference  真係好細。



可解會高少少 同低少少呢 ﹐ sensei 解釋番 tuner 係以十二平均律去設計的﹐所以其實係一個 average 來呢﹐即係音真實係有D高﹐有D低 lor, 所以唔同弦出來的五度雙音﹐相關的音係 tuneer 上面會有些微偏差的





講完 tune 琴

開始拉番上星期功課,先拉一拉春天來了, 1 take pass, sensei 話今日唔錯 wow, 唔急﹐拍子唔錯﹐音準都 ok
  不過 sensei 想我今個 week 再拉多次呢首曲﹐今次拍子機要 set 到 104, 但就以半拍為一下" 達"聲





 跟住拉番 D 大調 同 G大調 四連弓練習scale , 冇問題﹐sensei 話我的 scale 都唔錯, 嘻嘻, 我都幾喜歡拉 scale 呢﹐因為真係對音準同避免痴線現像好有幫助﹐所以我每天都有練習




跟住拉番上常滑鐵爐 gei 123 聖誕鈴聲﹐前晚去左細妹家吃飯﹐俾左段錄音佢聽﹐hehe, 佢一開始話呢隻邊係聖誕鈴聲﹐明明係河邊有隻象﹐河邊有隻馬騮精﹐好似你咁樣 跟住我咪話咪即係 蒸高 bell 蒸高 bell 蒸高 all the way 。佢話拉得唔錯 wow 


今次 1 take 過搞掂, sensei 話今堂唔同晒 wow, 比較上堂﹐感覺好好多﹐唔心急﹐音準同拍子都不錯
  跟住我話上堂我唔夠訓﹐所以就痴痴呆呆 lor , sensei 話掛唔之得﹐原來唔在狀態



跟手我就話經 sensei  提點下 (刷鞋中
)﹐回家以唔心急﹐慢慢來﹐唔好下下諗住完美去定成去拉同練習﹐咁感覺輕鬆左﹐咪拉得好左D呢﹐不過都希望慢慢接近完美﹐hehe, keep 住有90 分 我就夠 ga la

搞掂左呢隻歌﹐ sensei  叫我 demo 下 二手指要貼近一手指﹐而三手指需要分開的手指練習﹐經過一星期每日練習﹐出來效果還可以﹐不過呢D 手指靈活獨立運作 gei  練習都係要每日練呢。 搞掂左呢個﹐ sensei 又有新手指練習俾我﹐呢個又係好地獄 ga..................




For example, D 大調按 A 弦
首先 一手指按係弦上﹐而 2 ,3 手指要用念力迫在一起 (指尖位) 按準 CD音﹐而尾指係要分開的 (越開越好) .............. 呢個唔易啊 @_@'''''''''''''''' 好地獄 下 
,
我係會克服佢 gei
就算手指斷晒﹐我都要戰勝

 

跟住仲有一個手指靈活練習﹐就係1,2,3 指按住弦﹐而 4 手指要拎起放低﹐尾指唔可以樹高﹐只可以拗後﹐總之要做到﹐尾指按弦要快準狠勁 (狠勁係我自已加上 gei ) ﹐簡單D來講就係尾指最好只 rotate 尾指第一個關節 @@ 呢個又係唔易 ....................................

跟住又講下今個 week 功課﹐103 小行板﹐ sensei 主要想用呢首 train up 我3拍4 ﹐事關我上一堂 係 102 都拉到唔好﹐所以想我練多D拍子﹐佢叫我拉 2 個 bar 來聽﹐順利完成﹐拍子都準﹐不過都要回家練兩行﹐ set 小分鐘 66 拍





之後到 140 念故鄉﹐sensei 叫我 sight reading 兩個 bar, 一拉, ohoh
, 原來係呢首歌﹐跟住 sensei 佢又 demo 首曲俾我聽﹐都係佢D拉得好聽好多好多﹐溫柔好多
﹐唔係我果D殺雞趕客聲
﹐好聽又叫 sensei encore 多一次 wakaka , 茶實係我想睇下佢D弓法



之後講左有關 16 分音符 如可去數拍子﹐叫我用佢數拍子方法係 151 and 160 寫番拍子記號﹐但就唔洗拉




  開心又滿足的一堂完成 









宮本笑里 - Dream



2 則留言 :

  1. 依D天氣個琴好易發脾4,
    唔TUNE 下真係唔多掂~!
    你第10堂, 阿sir已經教你tune琴?
    唉, 我阿sir就反而話唔會教學生tune琴=3=
    [版主回覆03/03/2010 03:18:00]係啊﹐要好好保護佢呢 tune 琴一定要呢﹐唔可以懶 Vance 有買 tuner 嗎? 初學時拎來 check 下自已按音準唔準﹐唔錯ga, 不過最緊要用耳去聽出分別 miss 係第二堂已經有講關於用雙音去 tune 琴﹐不過佢想我自已係堂上面 tune 就係過左新年後 聽力越早開發就越好﹐用雙音去 tune 係其中一個可以加強音準的練習 我諗每個老師都有一套教學方法﹐所以只要佢教得好﹐而自已又有進步﹐咁跟隨都 ok 呢

    回覆刪除
  2. wow)))))banner 個女仔好靚女呀!
    [版主回覆03/03/2010 03:11:00]hehe, 係啊﹐係唔係有D日本女仔 feel 呢 呢位朋友仔係日本留過學 ga 好開心佢傾力演出

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。