2010年9月26日 星期日

夢を奏でる - 第二章 -學習 (32) 金 金 來 打 氣 @o@



貓 友 金 金 來 打 氣 ﹐ 開 心 屎  啊  




第 三 十 二 堂  25th Sep 2010


先 來  WF 28 Double stop 練 習 ﹐ 第 一 次 拉 時 雙 音 部 份 唔 夠 平 均 ﹐ 經 sensei 提 醒 後 ﹐ 第 二 次 修 正 了 ﹐ sensei 話 拉 得 都 不 錯 呢 ﹐ 音 準 因 預 先 度 位 都 做 得 不 錯 




sensei 話 拉 雙 音 又 幾 點 要 注 意 


a) melody 部 份 音 應 該 大 一 點 , 好 似  WF 28 bar 1 咁 , 若 果 伴 奏 音 係 空 奏 位  (聲 音 一 定 會 大 D)﹐ 所 以 拉 時 要 因 應 情 況 令  melody 音 明 顯 D

b) 以 音 程 來 講 ﹐ 八 度 下 的 雙 音 (最 和 諧
) ﹐ 若 果 按 得 不 準 ﹐ 就 好 易 給 人 走 音 的 感 覺 ﹐ 就 以  WF bar 1 ﹐ 先 拉 準 3指  + 控 弦 的 雙 音 ﹐ 這 樣 其 它 雙 音 都 會 準 好 多 。 除 了 八 度 , 五 度音 都 好 好 聽 的  (平 時 雙 音 tune 音 準 ) ﹐ 至 於 2度 音 程 ﹐ 茶 實 係 撞 音 的 
﹐ 所 以 音 給 人 感 覺 係 怪 D同 不 和 階 。


c) WF 28 練 習 目 的 在 於 訓 練 按 雙 音 時 按 的 時 候 已 可 以 知 道 手 指 按 的 位 置 唔 會 因 拉 雙 音 時 出 現 "hi" 弦現 象 ﹐ 即 係 訓 練 sensitivity。

今 個 星 期 再 練 多 一 行 

同  sensei 傾 開  double stop, 我 話 若 果 手 指 大 隻 D肥 D﹐ 拉 雙 音 咪 大 近 事 @@'' 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。 。  不 過 sensei 話 拉 得 勁 個 D 多 係 肥 佬   真 係 估 佢 到 到 

wakaka, 我 相 信 原 本 肥 佬 應 該 係 瘦 ga﹐ 只 不 過 成 名 之 後 ﹐ 好 食 好 住 變 左 肥 佬 


路 住 開 新 書 ﹐  就 係 蓧 崎  4/5 la


p 61.

44 第 一 及 第 三 把 位 的 移 動 練 習

sensei 話 呢  part 小 朋 友 就 最 覺 得 冇 趣 
事 關 好 沉 悶 ﹐ 加 上 小 朋 友 大 多 都 唔 明 白 練 習 目 的 ﹐ 最 好 隻 隻 都 係 好 聽 的 曲 ﹐ 基 本 又 沉 悶 的 練 習 ﹐ 可 免 則免 啦 

講 番 呢 個 練 習 主 要 習 慣 上 落 把時 的 音 準

就 以 第 一 個  bar, 先 check 一 check 三 手 指 位 ﹐ 用 雙 弦 check, 記 住 這 個 音 ﹐ 跟 住一 路 拉 ﹐ 一 路 移 動 手 指 ﹐ 一 路 聽 住 ﹐ 直 到 三 把 位 一 手 指 位 音 同 之 前 所 聽 的 音  match﹐ 用 雙 音 再  check 下 

跟住  就 回 一 把 位  ﹐ 以 二 手 指移 動 回 一 把 二 手 指 位 ﹐ 這 時 一 手 指 不 用 貼 在 弦 上 ﹐ 只 需 要 二 手 指 (即 係 最 後 所 奏 的 音 )。 

初 初 練 習 時  移 動不 用 快 ﹐ 最 緊 要 準 ﹐ 還 有 不 要 令 琴 有 振 動 ﹐ 慢 慢 就 會 對 移 動 距 離熟 識 




講 完 呢 個 練 習 就 回 到  篠 崎  2/3 Seitz Concerto No. 2 in G, 3rd ,拉 番 上 一 堂 拉 得 不 好 的 地 方 ﹐ 沒 有 太 大 問 題 下 ﹐ 今 個 星 期 再 練 埋 餘 下 的 部 份  :)



落 堂 傾 左 一 陣 ﹐ 話 左 俾  sensei 知 我 有 把 學 習 進 度 記 下 呢  :P  因 為 記 下 對 學 習 係 有 好 大 幫 助 的 ﹐ 近 排 睇 了 幾 本 關 於 如 何 有 效 學 習 的 書 ﹐ 要 令 所 學 的 獲 得 長 期 記 憶 ﹐ 回 想 係 其 中 一 樣 有 助 記 憶 的 方 法 ﹐ 因 為 當 寫
進 度 日 記 時 ﹐ 好 多 時 都 會 再 回 想 學 習 的 情 境 ﹐ 這 時 會 對 學 習 重 點 形 象 化 ﹐ 結 構 化 。

sensei 話 掛 唔 之 得 基 本 上 都 會 做 齊佢 所 講 的 學 習 重 點  xd 咁 緊 係 啦 ﹐學 習就 是 這 樣 呢 ﹐ sensei 所 講 的 ﹐ 盡 量 去 記 去 做 ﹐ 這 樣 一 定 會 慢 慢 進 步 






落 堂 時 再 問 一 問  sensei 有 冇 得 調 早 少 少 ﹐ 哈 哈 ﹐ sensei 話 最 早 時 間 的 學 生 剛  drop 左  :P Lucky, 下 個 星 期 可 以 返 早 D啦 。 點 解 想 調 早 D﹐ 因 為 星 期 六 早 上 打 波 ﹐ 一 點 前 係 平 D ga, $34/hr, 過 了 一 點 就 要  $52, 所 以 打 兩 粒
鐘 平 $36 :P 調 早 左 ﹐ 上 完 堂 ﹐ 打 波 平 好 多 ﹐ 正 啊  :P






 







花井悠希 - 秋桜(コスモス)




9 則留言 :

  1. 我姪女以前都教過我拉小提琴呀!! 按弦則小小拉嘅音都有差別喎!!! 當時我真係聽唔出囉!!
    但我姪女就話唔啱音呀!! 不停叫我....手指上D落D..按到我手指都痛呀!! 真係人都巔呀!!!
    結他就話有一格格之分呀!! 小提琴係冇架!!所以好難...真係好駕經驗 & 聽覺音準!! 
    森里~ 努力呀~
    [版主回覆09/26/2010 23:42:00]咁 現 在 佢 冇 再 教 啦  @@? 係 ga,  小 提 琴 最 難 就 係 音 準  (就 好 似 鋼 琴 要 睇 兩 行 又 又 要 同 時 處 理 一 樣 )>_<  開 頭 按 弦 真 係 會 痛 GA﹐ 不 過 按 得 多 ﹐ 好 快 就 慣 左 呢 茶 實 都 有 初 學 者 係 指 板 上 面 加  marker ga, 不 過 大 多 老 師 都 suggest 靠 聽 去 找 音 準 。 嘻嘻﹐ 每 樣 樂 器 一 樣 有 佢 難 度 ﹐ 只 要 俾 心 機 去 學 去 練 習 ﹐ 慢 慢 就 會 好 啦  ^^ 我 會 努 力 ga la ^^ 多 謝 唯 一 係 呢 ﹐ 咁 妳 有 冇 試 過 同 姪女夾 過 ﹐ 妳 彈 琴 佢 拉 小 提 琴 ﹐ 會 好 正 的  

    回覆刪除
  2. 森里呀...你而家覺得自己最有信心嘅係邊隻曲呢 奸巴dad!!
    [版主回覆09/26/2010 23:36:00]wakaka, 應 該 係 小 蜜 蜂 加 小 星 星  我 會 比 心 機 呢 ^^ 多 謝 Ki 鼓 勵 

    回覆刪除
  3. 森里...近期我真偽好鍾意呢隊band...特別係佢哋呢首歌仔呀 "hanabi"...
    [版主回覆09/26/2010 23:37:00]MR children D 歌 好 正 ga, 好 多 都 好 好 聽 ﹐ 叻 隻 hanabi  係 我 睇 日 劇  code blue  時 聽 到 

    回覆刪除
  4. 早晨森里 ^^
    不過佢真係好有天份,好聰明, 當年佢學左2 年咋!! 就可以靠聽聲黎調琴音準!! 見佢攪攪吓, 兩二吓功夫就調好琴囉!!
     
    不過佢懶到死, 成日唔練琴架!!  所以邊可以教琴lar ~  佢誓死唔會喺屋企人面前拉, 個次教我?? 好比面我架lar~
     
    而家佢冇再拉架lar! 不過知道佢依然極鍾意music, 喺大學選修其中一科同音樂有關架!! 不愧...有我呢個姑姐遺傳呀!!    
    不過..我蠢到死囉!! 學野慢, ....  佢聰明過我好多呀!! 90後, 係唔同D架 ~
    [版主回覆09/28/2010 00:48:00]早 晨 啊 唯 一  (嘻嘻 ﹐ 我 估 妳 睇 個 message 應 該 早 上 呢 ^^ 我 都 識 有 個 朋 友 佢 都 係 未 學 夠 二 年 ﹐ 但 已 經 學到 有 五 級 左 右 ﹐ 不 過 佢 都 好 努 力 的 ﹐ 但 一 定 有 呢 方 面  GEI 天 份 ﹐ 音 樂 呢 方 面 其 實 天 份 重 要 ﹐ 但 興 趣 還 更 緊 要 ﹐ 因 為 有 心 機 ﹐ 一 定 會 越 來 越 叻 ﹐ 所 以 我 覺 得 妳 一 定 可 以 達 成 目 標 的  ^^ 哈 哈 ﹐ 咁 佢 練 琴 咪 要 等 家 中 冇 人 先 得  XDDDD 其 實 都 冇 所 為 啦 ﹐先 係 家 人 面 前 表 演 ﹐ 之 後 就 朋 友 ﹐ 慢 慢 大 擔 ﹐ 咁 演 奏 時 就 唔 會 緊 張  呢  ^^ 嘻嘻﹐ 我 近 排 睇 了 幾 本 有 關 有 效 學 習 的 書 ﹐ 其 實 每 個 人 都 有 音 樂 天 份 ga,  只 要 對 自 己 有 信 心 ﹐ 有 信 念 ﹐ 相 信 自 己 可 以 做 得 更 好 ﹐ 唔 好 給 自 己 藉 口   最 主 要 係 找 到 適 合 自 己 學 習 的 方 法 ﹐ 這 樣 技 術 絕 對 會 越 來 越 好。 我 聽過 唔 少 退 休 人 仕 ﹐ 佢 地 可 以 係 二 年 內 去 到 八 級 程 度 ﹐ 其 實 同 心 態 有 關  :)  所 以 只 要 俾 心 機 冇 野 話 唔 得  

    回覆刪除
  5. HAHAHA)))))))) 金金真係要多謝你就真, 今天有網友讚金金瘦咗好多呀! 最重要係金金真係無幾何會企係度咁耐!
    你呢張又靚咗呀, 又要再撻回家先得! THANKS!
    [版主回覆09/28/2010 00:37:00]wakakaka, 金 金 化 身 做 小 提 琴 家 又 真 係 好 鬼 型  gei 仲 要 由 洪 金 實 變 成 吳彥祖    不 用 客 氣 啊  我 都 好 喜 歡 呢 張 相 ﹐ 睇 到 都 覺 得 好 開 心 啊 

    回覆刪除
  6. 你好忙啫.學完琴跟住又打波.
    [版主回覆09/28/2010 00:33:00]冇法 啦 ﹐ 假 期 要 用 盡 D呢  新 界 星 期 六 一 點 前 係 非 繁 忙 時 間 ﹐ 平 好 多 啊 ﹐ 所 以 都 會 揀 呢 D時 間 打 

    回覆刪除
  7. 係呀~ 早上 ~ morning ar 森里~
    退 休 人 仕 ﹐二 年 內 去 到 八 級 ?? 小提琴or 鋼琴呀??
    如果我日日唔洗返工可能我都得喎!! 大把時間精神練琴呀~
    我幾時可以退休呀!!
     
     
    [版主回覆09/29/2010 21:29:00]wakaka, 唯 一 ﹐ 今 次 覆 妳 變 左 晚 上 好 啦  小 提 琴 同 鋼 琴 都 有 呢 D CASE 不 過 唔 理 係 在 職 又 好 ﹐ 小 朋 友 又 好 ﹐ 退 休 人 仕 又 好 ﹐ 只 要 有 堅 持 之 心 ﹐ 努 力 堅 定 下 去 ﹐ 目 標 會 達 成 的 ﹐ 就 算 去 唔 到 就 唔 會 遠 啦 ﹐加 上 音 樂 都 係 享 受  哈 哈 ﹐ 到 妳 不 用 做 時 又 未 必 咁 專 心 做 同 一 件 呢 ﹐ 係 唔 係  最 緊 要 好 好 enjoy

    回覆刪除
  8. 我就係比Miss話我手指粗 (但手又唔見得大, 伸展唔開喎), 手指拍埋的時候唔夠貼就走音啦...唔制呀!
    [版主回覆09/29/2010 21:32:00]手指粗不 用 怕 啦 ﹐ 好 似 我 老 師 講 ﹐ 不 同 手 型 同 大 細 ﹐ 一 樣 可 以 拉 得 好 聽  ^^ 至 於 拍唔 埋 ﹐ 有 方 法 GA﹐ 有 冇 試 過 D手 指 拍 埋 時 成  V 型 啊 ﹐手 指仲 要 盡 量 同 弦 線 成 水 平  ^^ 繼 續 努 力 不 用 灰 心 啊  

    回覆刪除
  9. 花井悠希呢個version好正啊~ 搞到我係度不斷聽. 同山口百惠完全唔同感覺
    [版主回覆10/07/2011 23:31:00]係啊﹐超級正啊﹐現在都諗緊買番本樂譜試下呢隻﹐不過日元高企 >_< 本書成 2500 yen =_=''' 有幾本 JPOP 都想買﹐不過連運費﹐幾本樂譜成千 X____X‘ 嘻嘻﹐山口百惠又係令一種風格﹐始終唱同樂器聲音都有分別呢^^

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。