2010年9月14日 星期二

夢を奏でる - 金色琴弦 X 敗家仔


之前係灣仔粵華買了 chromcor E 弦 ﹐價錢 2x 好平耶﹐其實我想買番 Gold Violin E ga, $3x, 幾唔錯﹐又唔太貴﹐但走過幾間 TL 都冇﹐粵華都冇 >_< 咁平平地買條 chromcor E 。

但用了兩個月左右﹐發覺有時會出現怪聲﹐果D超高頻聲好怪呢﹐咁星期六上堂時問過 sensei ﹐耐唔時都會有呢D聲﹐特別係 E 弦 @@﹐ 我話條弦 $2x 鋼線﹐嘻嘻﹐sensei 話咁就忍忍佢啦 XDDDDD 到斷先換﹐sensei 好鬼慳家ga 但似我每日練gei 時間﹐要拉斷條弦﹐都唔知幾時 =_=‘’ 但果D 怪聲真係好難頂.........

之前敗家買了條 OBLIGATO 金弦﹐呢條真係金色 ga, 唔係  pirastro gold violin E 得個名 @@ 呢條金弦要 9x, 好敗家﹐唔捨得用呢﹐不過算 呢 XDDDDDDD




嘻嘻﹐用過果D弦都會回﹐就算日後斷左﹐仲有D頂下


嘻嘻﹐反正影開﹐又用支 wide D gei lens 影下 そら 先









Goldstahl Kugel :P 唔知D 聲係唔係唔同D  gei  呢



開封啦 金色好高貴耶

哈哈﹐係唔係似一個心心呢 







正式上了係 そら 身上啦







穿完未有時間試  @_@ 唔知音色如何呢 。。。
因為要趕住出去打羽毛球﹐回家又太夜﹐要等明晚才試得到 好期待啊




今晚去了長沙灣體育館打波﹐呢個場都唔錯 wow 但唔明點解有一個 court 9-11 冇人打﹐照理九龍係超 full ga @@ 又冇人執死雞﹐好怪耶。




16 則留言 :

  1. 好既工具至襯你呢!
    [版主回覆09/14/2010 13:51:00]嘻嘻﹐都係試下 XDDDDD 人一世物一世﹐試完可能又買番D 平價少少的弦線 不過小提琴線 耐用過網球線好多 @@ 以我呢D 懶精﹐可以拉半年以上﹐網球線真係打二個月就斷 @@

    回覆刪除
  2. nanase 之前都講過啦, string 呢, 不是斷先換, 而是定時定刻好換啦, 否則會d 聲愈來愈尖聲架~ 
     
    另找到一套合琴的strings 好難架, 有排try.  nanase 每次入string 都一定"飛" 走 obligato gold e, nanase 嫌佢太爆, 每次拉琴......嘩, 耳仔受罪.  如果用落黑超小蚊個琴度, nanase 想自己會死 (她的琴好夠爆好bright架).  反而nanase 對jarger 及 larsen 真的情有獨鍾, 尤其 jarger, 好 soft, 仲要夠平, 可以try try, .
    [版主回覆09/15/2010 00:10:00]同意 nanase 所講啊﹐我都覺弦現得耐就算冇斷﹐其實聲音已經有變﹐苦果對剛學習的人來說﹐為了訓練聽力﹐最好都定時更換﹐當然同練習時間有關﹐就好似我波咁﹐好多時﹐線唔斷﹐見條線死下死下就要換﹐好似浪費﹐但係換左有正面效果 ^^ 暫時覺得條金弦冇乜特好同壞 XDDDDD 茶實我分唔到 遲下有機會要試下妳所講的 jarger同larsen﹐唔知係唔係要係D 小提琴工作室先買到呢﹐例如 solostring, hkstring 果D﹐TL﹐PS 有冇ga @@ 請指引﹐thxthx

    回覆刪除
  3. 快d試, 等你report呀!
    [版主回覆09/15/2010 00:01:00]今晚試過啦 XDDDDDD 我分辦唔到 XDDDDD 可能用多D時間先可以體驗到﹐不過以我呢D 初哥﹐除非條弦有問題﹐唔係果D 咬唔咬實條弦﹐反應力快快﹐聲音甜唔甜﹐應該分唔到

    回覆刪除
  4. 幾時拉隻歌嚟聽下
    [版主回覆09/14/2010 23:59:00]緊有這個機會的 XDDDDD

    回覆刪除
  5. 我四條都用Dominant strings,夠軟身,手指無咁易流血。不過,斷左一條都好肉痛呀!
    [版主回覆09/14/2010 23:59:00]我最初買時都係跟 Dominant線﹐不過覺得 Dominant E 就 ma ma 地 XDDDD ﹐pat pat 行之下又試下其它﹐我覺得 3x Gold E 其實都唔錯﹐平過 Dominant E  tim, 至於 Dominant A﹐D﹐G 我都覺得幾好 Dominant 弦確係軟身D呢 @@ 不過係妳D手指皮薄﹐定還是揉弦先會咁呢   會拉斷弦﹐睇來每日都要下好多苦工先達成呢

    回覆刪除
  6. 看到照片感覺你一定好叻,我對這些五線普都不太懂,不過,還是想聽你親手拉的歌。
    [版主回覆09/15/2010 01:07:00]嘻嘻﹐不是啦﹐我只係學左好短時間﹐一D都拉得唔好﹐我係愚學生 ^^‘’‘ 不過會繼續努力就真 親手拉﹐等我努力拉得好聽先 ^^ 不過多謝 肥獅媽啊 

    回覆刪除
  7. " 茶實我分唔到 " TRY 多d 就分到架啦~ 放心啦~  jarger同larsen........ PS?  係咪即係綠底白字呀?  佢無個WO~  黃底黑字都少見, 去小提琴工作室先買到, 例如 s0l0string, HXstring, 琴之X, 就多數有law, 森理san 在那一個區工作?  大部份工作室在灣仔~  再唔係nanase 俾左自己個 larsen e 過森理san 先~
    [版主回覆09/16/2010 00:48:00]有 nanase 咁講﹐我就放心啦 PS 係綠底白字啊 我覺得 兩間大野都係買D最 common gei 弦﹐有時仲要一次過買一SET..... 真係激到彈起。 我係火炭運炭的 不過耐唔時都會出下城過下海 sxlxstring , hxstring 都有 ga, 等我得閒過去 look look 先﹐不過 琴之X未去過﹐多唔多野睇 ga﹐有冇地步呢 條 金弦暫時都 OK﹐不用勞煩 nanase la 不過都多謝妳啊。 還有﹐想問下 nanase 知唔知邊度可以買到日本流行曲的小提琴譜﹐以我所知 sogo 旭屋係可以訂日本書的﹐但唔知有冇其它地方有現"醒" 呢﹐請指教 我見琴行大部份都係 jpop鋼琴譜

    回覆刪除
  8. 多謝你呀,我好少咁近距離睇小提琴!

    [版主回覆09/16/2010 00:40:00]哈哈﹐咁妳快D影番多幾張超近鏡 金金 滿足下 金金fans 先得 嘻嘻﹐我用支半 macro 鏡影佢的 XDDDDDDD 可以再近D﹐得閒又玩下 WAKAKA

    回覆刪除
  9. Dickens,你幫條Gold E 影大頭o個張相影得好靚呀,有一個位置「發光」的,效果好吸引,等我都試返一張先得! 我上星期換o左套法國弦,覺得唔錯,易按又唔太大聲,仲經濟過Dominant呀,又可以全sets上晒落部琴度,如果下次換弦不防考慮一下oY! 哈哈,nanase講得o岩呀,我個琴好bright,但係而家應該好好多了!
    [版主回覆09/16/2010 00:51:00]嘻嘻﹐多謝小蚊﹐我係熄晒燈﹐用電筒做呢個 effect ga ^^'' 妳有唔明 msn 我啦﹐睇下幫唔幫到妳點影 咁妳用果 set 法國弦幾錢 叫乜名? 聽落我 comment 都唔錯 wow, 俾多少少 info 我﹐下一次換線可以諗諗佢﹐我都喜歡個琴柔D thxthx ar

    回覆刪除
  10. 兩樣都有啊,我的手指皮薄,換皮很快,變厚一點已經立刻脫落,加上揉絃,很易流血。換了dominant真的好好多,現在除了偷懶,真的沒有太大問題了。
    [版主回覆09/16/2010 00:38:00]嘻嘻﹐好明顯妳雙手係公主手啦﹐十指不貼陽春水果種 不過妳真係對小提琴好有熱誠﹐咁痛都照拉﹐其實還有好多樂器都不過令手指痛啦﹐flute 都唔錯 GA dominant 確係軟身﹐我一開始用佢﹐都唔覺痛﹐因為之前有D朋友話初頭按弦會手指痛的﹐不過係初頭有少少痛﹐現在慣左﹐應該係話D 皮死晒 XDDDD 同厚左﹐所以再冇痛﹐加上我係懶精﹐唔係練太耐

    回覆刪除
  11. 個2 間大路野有時真的激死人, 尤其綠底白字ar, d string.... 老過nanase 呀~  所以寧願過海買~
    琴之X web site http://www.houseofstrings.com.hk/  , luthier 是yamamoto san, 而 s0l0 string 個位 - moni san 都過埋去架啦.  佢地好nice 架, 而且好多時會幫人訂野, nanase's sensei 家下都過左底去幫趁琴之X, 你知啦, sensei 換strings 勁密架嘛~  不過邊間都好, 電一下先確定open hour 及 avaliable stock 安全d~ 
     
    但話nanase多口都要架啦, 修琴最好唔好諗 s0l0string, 家吓個位, 係大陸工廠浦左 3 個月就成修琴師, 技術如何真係有d ......驚
    買到日本流行曲的小提琴譜??? 嘩~ 難度 10 級ar ~ 之前買 nada so so 及 etupirlka 都要托上托先找到朋友係日本買呀~  nanase 大部分時間都在 sogo 訂書, 好快ar, 不過堅貴~  不如try 吓呢間, http://www.rhythmmusichouse.com/   ~  老闆好nice 架~
    [版主回覆09/19/2010 22:36:00]我未試去係綠底白字﹐不過 TL 真係百母 LOR ohoh﹐原來soloString 的大佬修琴師都去左 琴之X  @@ 要抽時間去呢樹 LOOK LOOK先 嘻嘻﹐多謝  nanase 提醒 :D 灣仔果幾間都收得早﹐ 電一電佢地保險D ^^ 我買的琴琴係 sxlxstring, 所以諗住有乜問題﹐就返去搞搞﹐原來 現在修琴已經唔係 moni san @.@'' 多謝妳提醒啊 :) 我早排係網上面 (日本網)見到有 譜賣 都要成 300yen 一份 =.=''' ﹐ 不過唔記得 BOOKMARK, 同曲都唔多﹐ 而且有本書係手開心好多 XDDDDD 我之前都係 sogo 訂書﹐不過去到十二算已經唔想再訂 >_< 現在日元咁痴 .... 可能仲驚嚇..... 我買日本書都係賣物王同 PAGE ONE 賣 @@‘’ 有 blog 友去過呢間 (鰂魚涌 AKIYAMA Bookstore & Cafe)﹐都有得訂日本書﹐若果nanase 就腳都可以睇下呢間 ^^ http://hk.myblog.yahoo.com/bonnie1206hkhk/article?mid=11044 RHYTHM MUSIC HOUSE OK wow, 係 TST夠方便﹐唔該晒啊

    回覆刪除
  12. 有怪聲, 就拉到冇怪聲囉!! 咁先可以訓練出好技術呀!!
    例如 : 好多初學guitar 人, 一開始就學電結他, 而唔係學木結他先... 個基本功係學唔好囉!!
    貴野音色就緊係靚啦!! 但就錯過左去用唔靚野時...所得到嘅知識及技巧呀!!  呢段過程好重要!!!
     
    森里~ 呢D係我個個意見...勿介意呀!!
     
    [版主回覆09/19/2010 22:20:00]講得對啊﹐我會比心機﹐令怪聲越來越少 基本功做得好﹐簡單曲都可以好好聽就係咁 GEI 道理 ^^ 嘻嘻﹐其實條金弦都係機綠巧合之下買左 同意唯一所講﹐靚琴靚弦﹐音色一定會好好多﹐不過有時會令阻到基本工發展 例如﹐好的琴﹐會少好多雜聲﹐音會純D﹐清D﹐但係平價的琴就需要好功夫先會令雜聲減少﹐所以一開始用太好的器材﹐有時仲冇咁好 TIM。 好似妳所講﹐技巧先最重要﹐特別係初學階段 ^^ 緊係唔會介意啦﹐每個人都有不同意見﹐集各家大家先會進步﹐多謝妳啊

    回覆刪除
  13. 你影得d絃好有feel呀
    [版主回覆09/19/2010 22:14:00]嘻嘻﹐thxthx, 得閒無事又影下 XDDDDDD

    回覆刪除
  14. 奧地利Thomastik PETER INFELD
    鍍 白金E弦
    [版主回覆09/19/2010 22:14:00]妳用緊呢隻?我係 solostring 見到個價都不平 金弦都係巧合之間買左﹐之後我諗都用番普通就 OK﹐還未分到﹐所以平貴都唔太大分呢呢 ^^

    回覆刪除
  15. "現在日元咁痴 .... " nanase 講既, 仲有排痴呀, 美國佬靠害累日國衰足 20 年, 家吓中國政府唔再買美國國債債券就再玩日國, 真係太過份.  不過日本政府講到明會干預市場, 叫我地放 10000 個心, 老實, nanase仲驚嚇~~~
     
    威德書屋是shina 小姐之前介紹的.  先生不用親自去, 先打去問, 他們好 nice, check 到有貨先上去, 免得白走一躺ma~
      鰂魚涌 nanase 都okay, mtr 好方便之ma.   等nanase 在macau 回來就去望一望.   不過似乎d 野食好一般.....
    [版主回覆09/24/2010 23:54:00]都 冇 辨 法 ﹐ 反 正 都 控 制 唔 到 ﹐ 擔 心 來 都 冇 用 呢  不 過 總 希 望 日 元去 番 七 算 左 右 啦  >_<  我 上 過 威德書屋 網 睇 過﹐ 都 有 唔 少 好 野  wow     嘻嘻 ﹐ 不 過好 似 nanase 所 講 打 個 電 話 就 萬 冇 一 失   不 過 星 期 六 都 可 以 去  HEA 下   係  wow, nanase 好 似 住 藍 田 果 邊﹐ 過 去 都 幾 方 便 ﹐ 分 分 鐘  訂 書 平 過  sogo    

    回覆刪除
  16. 唉丫丫~~我好想換弦~好似大家噤試下唔同弦的感覺ar~~但我老師唔洗我換弦ar~~我已經問咗兩次可以換弦未~但係老師都話唔洗換~~睇黎我的弦真係好壯健~~~
    [版主回覆09/24/2010 23:45:00]嘻嘻﹐ 係 啊 ﹐ 大 家 都 話 試 多 D組 合 ﹐ 慢 慢 就 找 到 自 己 最 想 要 的   茶 實 我 唔 太 識 分 ﹐ 不 過 現 在 用 緊 果 D金 弦 比 之 前 個 D係 好 左   冇 咁 尖 。 哈 哈 ﹐ 我 老 師 都 話 不 用 換  XDDDDDD 不 過 佢 好 慳 家 的 係 我  pat pat痕 咁 妳 要 努 力 ﹐ 拉 多 D就 好 快 可 以 換 啦 

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。