2010年9月18日 星期六

慘情.... 又斷線 ﹐仲要 Double attack.............


以上為模擬圖片 XDDDDDDD 與真實情況有少許差別




aiya, 今晚打晚又斷線
打第一場雙打都知條線好大機會 自殺
所以都就住打﹐ 雖然又拎多支板出來﹐不過果支唔係太想用﹐當係 spare la, 點知完左場雙打﹐搓左一陣波﹐搓得勝起之下...........

條 皇子 善 FAT 的吉 線 (prince synthetic gut) 因為覺得主人太流 之下
  佢決定自殺解悅



好彩有拎多一支﹐拿拿聲換柏﹐今日出門口仲換左新的 over grip tim.....

點知﹐第一下......................

orz........................


佢又睇唔開............ 唉。。。。。 又自殺 .......... (不過呢塊板好耐冇打﹐穿得高榜數﹐可能條線已經死左九成)﹐我送左佢一程 
  斷個一刻﹐仲聽到佢發出悲鳴聲  tim =。=‘’


之後同場朋友借了佢塊板過我用﹐真係唔好意思呢﹐不過打落又唔錯﹐佢用我同一塊板﹐但就穿一條叫  Black code gei 線﹐呢隻野手感冇  善 FAT 的吉 (syn gut) 咁好﹐但勝在耐用﹐場中有朋友係開鋪頭的﹐即時俾板佢﹐佢明早可以俾到我呢 感謝感謝


呢條連穿工 140 左右 若果打到 15 場波我覺得都 OK ga la, 好過我條屎人 善 FAT 的吉﹐打左十場多D 就自尋短見 >_<



4 則留言 :

  1. 似被你剪斷多D喎
    [版主回覆09/18/2010 22:22:00]wakaka 果塊唔係我用的板啊 XDDDD 呢隻低 50 60 年代用的木板

    回覆刪除
  2. 好大力打呀!~
    佢傷得好重!
    [版主回覆09/19/2010 22:06:00]都唔係太大力﹐只係D線用了一段時間 哈哈﹐果張相 係模擬圖片 XDDDDDDD 與真實情況有少許差別

    回覆刪除

  3. HAHAHAHA)))))))重亂過金金D 鬍鬚!
    [版主回覆09/23/2010 01:35:00]wakaka, 呢 塊 板 不 是  我  XDDDDD 我 都 係 斷 了 其 中 一 條 呢  金 金 D 鬍鬚都 不 如 幾 靚 啊 

    回覆刪除
  4. 您去開邊到打?  我以前去 香港網球中心 (黃泥涌道), 後久沒有打了, 功力盡失。
    您以前去邊到學的?
     
    [版主回覆09/23/2010 01:40:00]我 通 係 沙 田 同 大 圍 打 ﹐ 近 家 呢  有 時 就 去 荃 灣  香港網球中心我 都 去 過 幾 次 ﹐ 不 過 真 係 好 遠 水 路 ﹐ 但 果 度 勝 在 多 場  嘻 嘻 ﹐ 球 類 運 動 唔 打 一 排 ﹐ 一 打 就 好 快 上 手 ﹐ 唔 似 小 提 琴 ﹐ 我 聽 好 多 人 話 ﹐ 一 放 低 一 排 都 差 好 遠   我 有 跟 過 私 人 教 練 學 過 ﹐ 不 過 大 部 份 時 間 都 係 睇 下  video, 書 學  康 都 都  join 過 ﹐ 勝 在 夠 平  180 有 成 10堂 ﹐ 有 得 學 野 又 有 陪 打 

    回覆刪除

多謝到訪 ^___^ 留個言好嗎 :P??
想以電郵收到留言回覆,請按留言方框下的「以電郵訂閱」。